تیفتا، برند جدید پنیرهای کاله از بستهبندی جدید و سبد محصولاتش رونمایی کرد. براساس تحقیقات برند، کانسپت سرزندگی به دلیل اتصال آن به صبح که زمان مصرف پنیر است، برای کمپین معرفی تیفتا انتخاب شده است. در ایدهپردازی کمپین معرفی تیفتا، به موقعیت مصرف و احساس مخاطب در حین مصرف محصول، توجه شده است. برای این کانسپت، شعار « سر صبح، سر کوک» انتخاب شده است. برای همراهی شعار از تصویر لبخند که اولین نشانه حس سرزندگی است و در لغت با اصطلاح “سرِ کوک” بیان میشود، استفاده شده است. بنابراین شعار “سرِ صبح، سرِ کوک” تعادل محصول، زمان مصرف و سرزندگی را به مخاطبان نشان میدهد. برای طراحی آرت ورک از شخصیتهای مختلف با سلیقههای متنوع استفاده شده و «لقمه تیفتا» به عنوان شروع سرخوشی صبح در طرح کمپین نشان داده شد.
لازم به ذکر است؛ کمپین تیفتا در فاز محیطی و نقطه فروش اکران شده است.