پژوهش

ثبت ۸۰ درصدی خرید بستنی در فروشگاه‌های آفلاین

طبق بررسی شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) فروشگاه‌های آنلاین سهم کمی از فروش بستنی را به خود اختصاص داده و بیش از ۸۰ درصد حجم خریدها توسط فروشگاه‌های آفلاین ثبت شده است. طبق این بررسی سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های همیشه تخفیف، نقاط منتخب برای خرید بستنی در بهار ۱۴۰۳ بوده‌اند.

همچنین emrc در این بررسی اعلام کرد خریداران بطور میانگین ۴ بار در ماه محصول بستنی را در بهار ۱۴۰۳ خریده اند و سهم نفوذ این محصول بیش از ۴۰ درصد در خانوارهای تهرانی بوده است.

اطلاعات ارائه شده در این گزارش توسط اپلیکیشن کابینت ثبت شده است. کابینت یک اپلیکیشن مارتک (تکنولوژی بازاریابی) است که با هدف جمع آوری اطلاعات خرید خانوارها طراحی شده و به شما کمک می‌کند روندهای خرید مصرف کنندگان رو از نزدیک دنبال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پیج کابینت در لینکدین دیدن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا