جدیدترین عضو خانواده غنچهپلاس، روغن سهدانه، به بازار عرضه شد. این محصول، با رویکرد سلامتمحور و بهرهگیری از دانش تغذیه متخصصان مجموعه، روغنی کامل از ترکیب دانههای کاملینا، آفتابگردان و کانولا و سرشار از امگاهای ۳، ۶ و ۹ به ارمغان آورده تا بار دیگر رسالت برند غنچه مبنی بر حفظ و ارتقای سلامت مصرفکنندگان و بهبود عادات غذایی را محقق سازد.
این روغن با تأمین نیازهای تغذیهای و برخورداری از خواص متعدد امگاها، به بهبود عملکرد مغز کمک کرده و تجربهای کامل از یک روغن مفید و سلامتمحور را در هر وعده غذایی ارائه میدهد. هویت بصری محصول با استفاده از هوش_مصنوعی و تأکید بر خواص سلامتمحور دانههای روغنی، پیامآور یک رژیم غذایی کامل و سالم است.
در این راستا، پازل بهعنوان کانسپت محصول انتخاب شد که نه تنها به عنوان یک بازی فکری به بهبود عملکرد مغز کمک می کند، بلکه با شکل هندسی قطعات خود و شباهت به نماد امگا، ارتباطی جذاب و معنادار با گروهی از ویژگیها، تکامل بر پایه اجزای مختلف و اسیدهای چرب ضروری موجود در این روغن ایجاد کند.
کمپین ۳۶۰ درجه معرفی این محصول همزمان در صداوسیما، بیلبورد کلانشهرها، تبلیغات فروشگاهی آفلاین و آنلاین، فضای مجازی، لانچ و آموزش محصول برای نمایندگان کلان شهرها و نشریات تخصصی اجرا شد.
در این کمپین حفظ یکپارچگی محتوا و هویت بصری در رسانههای آفلاین و آنلاین یکی از موضوعات حائز اهمیت بوده است.
لازم به ذکر است؛ محصول از تابستان امسال روانه بازار شده است.