ام بی ای نیوز: تقریبا همه ما حد اقل یک بار آن را تجربه کرده ایم: وقتی آنلاین محصولی را میخریم اما به محض دریافت آن متوجه میشویم که آن چیزی که فکرش را میکردیم، نیست. فناوری واقعیت افزوده (AR) با ایجاد امکان پرو قبل از خرید، جلوی وقوع چنین اتفاقهای ناگواری را میگیرد. فیسبوک آگهیهای تبلیغاتی مجهز به فناوری واقعیت افزوده را در فید خبری این شبکه اجتماعی قرار میدهد. این بدان معناست که افراد میتوانند با افکتهای دوربین واقعیت افزوده یک برند چنین تجربه جالبی را کسب کنند. برای مثال، کاربران میتوانند قبل از خرید، رژ لب انتخابی خود را امتحان کنند. «مایکل کورس» اولین برندیست که تبلیغات AR را در فید خبری آزمایش کرده و به مردم این امکان را میدهد تا یک عدد عینک آفتابی را امتحان کنند و سپس به میل خود و بنا بر تجربه به دست آمده، آن را بخرند. شرکت لوازم آرایشی «Sephora» نیز اخیرا در این رابطه دست به فعالیتهایی زده است.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد