خبر

حرف‌های تازۀ مانی‌مان پارس دربازار شکلات

ام بی ای نیوز: شرکت مانی‌مان پارس از شهریور ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. گروه صنعتی مانی‌مان پارس با هدف پوشش عرصه‌های تازه و متفاوت بازار کالاهای مصرفی ایران تأسیس شده است. این شرکت به‌زودی برندهای جدیدی را در حوزه‌ی بازار شیرینی و شکلات به بازار معرفی خواهد کرد. با فریده بشارت، معاونت بازرگاني شرکت مانی‌مان پارس، به گفت‌وگو نشسته‌ایم تا شرکت مانی‌مان پارس را بیشتر بشناسیم.درخصوص سابقۀ فعالیت خودتان و ورودتان به عرصۀ کارآفرینی برایمان بگویید؟از سال ۱۳۷۳ درحالی‌که دانشجوی سال دوم رشتۀ مهندسی الکترونیک بودم، فعالیت خودم را با احداث کارخانۀ فال (صنایع غذایی فال یزد) شروع کردم و با تبدیل آن به یک شرکت خانوادگی در سال ۱۳۷۵، موفق به بهره‌برداری از شرکت شدم و تا به امروز در صنعت شیرینی و شکلات فعالیت داشته‌ام. بعدها با توسعۀ شرکت و ورود شرکای جدید، شرکت دراژه تأسیس شد و من در قسمت بازرگانی خارجی و داخلی (مجموعۀ فروش و مارکتینگ) فعال شدم. از سال ۱۳۹۴ هم شرکت مانی‌مان پارس با سرمایه‌گذاری شخصی شروع به فعالیت کرد. هدف ما استفاده از دانش و تجربۀ مارکتینگ در بهره‌گیری ظرفیت‌های تولید داخلی در صنعت کشور بوده است. از سال ۱۳۹۸ و پس از کسب سهم بازار قابل قبول و به‌منظور گسترش سطح فعالیت، اقدام به جذب سرمایه از طریق ورود شرکای جدید کردیم. هم‌اکنون هم در حال سرمایه‌گذاری در عرصۀ تولید به‌صورت گسترده هستیم. تولیدات گروه صنعتی مانی‌مان حاصل تمام تجربیات قبلی و تلاش امروز است و درواقع سبک نوینی از تجربیات گذشته را اجرا کردیم.درخصوص تاریخچۀ شرکت مانی‌مان پارس توضیحی بفرمایید؟شرکت مانی‌مان پارس از شهریور ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، گروه صنعتی مانی‌مان پارس با هدف پوشش عرصه‌های تازه و متفاوت بازار کالاهای مصرفی ایران تأسیس شده است.مأموریت اصلی شرکت مانی‌مان پارس، عرضۀ کالاهای مورد نیاز خانواده‌های ایرانی با بهترین کیفیت به بازار ایران است. مشتریان ما، مصرف‌کنندگان ایرانی هستند که کالاهای باکیفیت با برندهای مورد اطمینان را مصرف می‌کنند. نوآوری در ارائۀ محصولات جدید مطابق با نیازهای روز مشتریان، از ارکان اصلی فعالیت شرکت مانی‌مان از بدو شکل‌گیری بوده و به همین شکل ادامه خواهد یافت.آیا شرکت تصمیمی برای گسترش حوزۀ فعالیت خود دارد؟بله، شرکت طی یک برنامۀ کوتاه‌مدت سه‌ساله و بلند‌مدت ده‌ساله در چهار فاز در حال پیشروی است. فاز اول به نام سوییت لند از زمستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تولید تعداد زیادی از محصولات جدید و تنقلات در قالب ۵ برند اصلی را شروع می‌کند. در فاز یک و در پایان سال سوم به ۱۰ برند خواهیم رسید که هرکدام مشغول توسعۀ کالاهای زیرمجموعۀ خود خواهند بود که به‌نوبت به بازار عرضه می‌شوند، به‌طوری‌که در عرصۀ شیرینی و شکلات حرف‌های تازه‌ای خواهیم داشت. در پایان سال دهم و راه‌اندازی کامل فازهای ۲ و ۳ و ۴، شرکت به یکی از تأمین‌کنندگان اصلی کالاهای سوپرمارکتی تبدیل خواهد شد.این گسترش فعالیت چه گروه مخاطبان و بازارهایی را شامل می‌شود؟تمام تولیدات گروه صنعتی مانی‌مان پارس در حوزۀ مصرف خانواده‌ی ایرانی است و همه‌ی تولیدات با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های جدید در دنیا و کیفیت عالی تولید خواهد شد. ما معتقدیم مصرف‌کنندۀ ایرانی لایق استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات خوراکی است.ارزیابی‌تان دربارۀ بازار حوزۀ فعالیت‌ خود چیست؟بازار تنقلات بازار بسیار بزرگی است که اگر با استراتژی درست وارد آن شویم و کیفیت خوب در آن عرضه شود، همیشه پررونق خواهد بود. محصولات ما همراه روزهای خوش و خاطرات شیرین مردم است.چه چشم‌اندازی برای شرکت مانی‌مان پارس متصور هستید؟گروه صنعتی مانی‌مان پارس در حداقل زمان می‌تواند به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی تولید شیرینی و شکلات با رویکرد جدید کیفیت‌محور باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا