این آگهی یک مادر همراه فرزندش را نشان میدهد که قصد دارد در یک تماس ویدیویی خواهرش را به نوزاد تازه متولد شدهاش معرفی کند. متأسفانه، زمانی که کودک در تماس ویدیویی نشان داده میشود، اینترنت دچار مشکل شده و باعث می شود که چهره خاله به اصطلاح فریز بشود. این اتفاق به دلیل نوع حالت چهره و حالت انزجار چهره زن باعث سوء تفاهم میشود.زن درباره حالت چهره خواهرش در تماس ویدیویی اشتباه میکند و آن را به نوزادش ربط میدهد.این تبلیغ تنها در ۳۰ ثانیه، بخشی از اتفاقاتی که در زندگی روزمره میافتند را دستمایه قرار میدهد و آن را به یک تبلیغ خندهدار و جالب تبدیل می کند.در واقع برای ایجاد یک تبلیغ عالی، همیشه لازم نیست راه دوری بروید. ایدههای شما میتوانند از بخشهای به ظاهر پیش پا افتاده زندگی ما نشات بگیرند.
منبع:www.hubspot.com