ام بی ای نیوز: یکی از ثابت شده ترین عوارض جانبی شیوع کووید-۱۹ تاثیر آن بر روی خواب انسان ها است که از آن شرایط به عنوان «طوفانی تمام عیار از مشکلات در زمینه خواب» نام برده می شود. در نتیجه ارزش و اهمیت خاص کمپین تبلیغاتی جدید آیکیا، با هدف تمرکز بر روی فواید یک خواب خوب، در این زمانه است که جلوه پیدا می کند.این برند اوایل ماه جاری میلادی از قسمت اول کمپین تبلیغاتی خود با یک آگهی بازرگانی تلویزیونی پرده برداشت که نشان می داد چگونه کمبود خواب (و گذراندن ساعات شب با پرسه زدن در سطح شهر) بر روی توانایی یک خرگوش برای برنده شدن در مسابقه فردا تاثیر می گذارد.آژانس تبلیغاتی «Mother» لندن به دنبال این آگهی تبلیغاتی چند پوستر حاوی تصاویر نوشیدنی های انرژی زا، کرم های ضد پیری و ویتامین های مکمل را منتشر کرد. دیزاین هوشمندانه آن ها با هدف ذکر آثار یک خواب خوب شبانه، ست خواب آیکیا را به عنوان جایگزینی برای نوشیدنی انرژی زا، قرص مکمل و کرم ضد پیری معرفی نموده بود.این عکس های جذاب را عکاس معروف، امی کرل، با استفاده از مدل هایی در مقیاس بزرگ، گرفته بود. شرکت «اندی نایت» با مسئولیت محدود به خوبی از عهده مدل سازی ست خواب آیکیا برآمد.کمپین فوق به این منظور راه اندازی شد تا نشان دهد که پوستر های خوب به سبک قدیمی نیز می توانند با یک دیزاین خوب و حرفه ای، موثر و جذاب باشند، به خصوص آن که افراد در رسانه های اجتماعی نیز این قبیل پوستر ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.creativereview.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد