خبر

درخشش کوکاکولا و اوگیلوی در جشنواره‌ی تبلیغاتی کن

کمپین «بازیافتم کن» از کوکاکولا برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ جشنواره‌ی بین‌المللی شیرهای کن خلاقیت در بخش تبلیغات چاپی شد.
در این بخش ۷۳۴ اثر دریافت شد و ۲۱ شیر به برگزیده‌ها اهدا شد؛ ۴ شیر طلا، ۳ نقره، ۱۳ برنز و جایزه‌ی بزرگ جشنواره که نصیب کمپین «بازیافتم کن» از کوکاکولا کار آژانس اوگیلوی از نیویورک شد. کوکولا در این کمپین بطری‌های قرمز خود را که به نوعی امضای این برند محسوب می‌شود، له و مچاله می‌کند تا لوگوی ازشکل‌افتاده‌ی جدیدی خلق کند و بازیافت را در مقیاس وسیع ترویج کند.
«بازیافتم کن» شامل مجموعه‌ای از تصاویر قدرتمند است که تغییر شکل لوگوی کوکاکولا را در جریان فرآیند بازیافت به تصویر می‌کشد. این آگهی‌های موجز و موثر طراحی شده تا بازیافت را به صدر افکار مصرف‌کننده‌ی محصول بیاورد و ترغیبش کند تا بعد از مصرف یک بطری نوشابه، دست به اقدامی مثبت بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا