خبر

در آگهی مکدونالد، برگر کینگ خورده شد

 Super Bowl 2019 باعث می شود که لحظات درخشانی در دنیای تبلیغات از ستایش نوشیدنی های مختلف گرفته تا یک نمونه تواضع مستند و غیر محتمل برگر کینگ در ذهن ما نقش ببندد.

این غول دنیای فست فود کمپین #EatLikeAndy خود را همراه با یک تصویر از نماد هنری دهه ۱۹۸۰ میلادی، اندی وارهول، راه اندازی کرد که او را در حال خوردن یک عدد برگر نشان می دهد.

این ویدیو به هر حال ستایش برگر کینگ توسط یک نماد را سر لوحه خود قرار می دهد. با این وجود، بررسی دقیق تر سایت Ad Age مشخص کرد که واقعیت فراتر از آن چیزی است که به چشم می آید. به گزارش Ad Age، ویدیو ۱۹۸۲ ابتدا در قالب فیلم “۶۶ صحنه”، محصول آمریکا و مستند ساز دانمارکی، یورگن لت، ساخته شد.

در مصاحبه ای با لت، ظاهرا این هنرمند فقید ترجیح داده است که در برخورد با یک برگر، مک دونالد را انتخاب کند. علت آن است که اولویت وارهول طراحی خاص برگر مک دونالد در مقایسه با طراحی برگر کینگ به شمار می رود. ابتدا به وارهول برگر Burger King کنار دو همبرگر دیگر ارائه داده شدند. او از لت درباره برگر مک دونالد پرسید. پاسخ به این سوال دقیق ترین و ظریف ترین دیزاین را در بر می گرفت.

لت از او خواست تا بی درنگ به خاطر او مک دونالد را انتخاب کند اما ترجیحا وقت را هدر نداد و در عوض بر روی گزینه برگر کینگ توقف و توافق کرد. برگر کینگ کل کلیپ خوردن برگر خود به وسیله وارهول را در اینترنت به اشتراک گذاشت و ظاهرا بالاخره یک اثر هنری نمایشی عالی اما با این وجود آزاردهنده منتشر شد.

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا