خبر

در آگهی نایک روح فوتبال را بیدار کنید

Nike Football یک ویدیوی اکشن را با هدف تبلیغ خط تولید جدید کفش های فوتبالی “Phantom” خود ساخت.
این آگهی تبلیغاتی دو و نیم دقیقه ای ستاره های فوتبال از جمله فیلیپ کوتینیو، کوین د برین، رونالدینیو، آندره پیرلو، گنارو گاتوسو، مال پاگو و پیر-امریک آبامیانگ را به تصویر می کشد.
نیمار جونیورز، که اخیرا در یک آگهی تبلیغاتی Gillette از شیرجه های عجیب و غریب خود دفاع کرده بود، نیز شامل این آگهی می شود.
کارگردان فیلم های X-Men، First Class، Kingsman، Kick-Ass و Layer Cake fame، متیو وان، با قوه تشخیص همیشگی خود روح نایک را به زندگی می آورد.

در این آگهی، یک بازیگر با لباس ماورایی “Phantoms” و پیشی گرفتن از حرف ها و توضیحات خود، یک ضربه رعد آسا به توپ می زند. در این راستا چندین ترفند حرکت با پا سریع مختلف به کار گرفته می شوند که در یک مورد به منظور تاکید بر روی میزان سرعت بهترین بازیکن فوتبال، توپ در چند فریم حالت نامرئی پیدا خواهد کرد. در دیگری یک مدافع را در حال درآوردن پاهای متعدد برای دفاع در برابر توپ و گیج کردن حریفان می بینیم.

هدف از ساخت این آگهی، حاصل کار آژانس تبلیغاتی Wieden+Kennedy، نمایش راه های کسب شهرت با رفتاری شیطانی است. از سطح محلی تا ملی، آن ها می توانند از قابلیت های خود افسانه بسازند.
بار دیگر، نایک فوتبال را با فرهنگ و دنیای موسیقی تقسیم می کند؛ ستاره رپ نیجریه ای، WizKid، از گروه دو نفره “Legendury Beatz” و خواننده اهل این کشور، تیوا سویج، در ویدیو ظاهر می شوند که با همکاری مبتکرانه گروه راک “Genesis” و ترانه “Justice” در ژانر هوی متال به موفقیت دست خواهد یافت.
عرضه کفش های فوتبالی PhantomVSN نایک همزمان با انتشار ویدیو رخ داد.

www.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا