خبر

در دنیای شلوغ امروز باید استراحت کرد

کیت کت همواره به خاطر تاکید بر روی لزوم استراحت در میانه روز شهره عام و خاص بوده است. به تازگی این برند تشخیص داده که در دنیای امروز که تمرکز و توجه همیشگی ما را می‌طلبد، فرصتی مناسب برای استراحت چقدر سخت به دست می‌آید.

کمپین جدید «Break Better»، محصول آژانس تبلیغاتی «VML»، که شامل تلویزیون، ویدئوی آنلاین، فضای باز خارج از خانه، شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر‌ها می‌شود، ابتدا در بریتانیا و سپس در سایر نقاط اروپا، کانادا و دیگر کشور‌های جهان برگزار خواهد گردید.

ستاره این آگهی تبلیغاتی مردی در یک دفتر شلوغ کاری است که با تعداد زیادی کاغذ، یادداشت‌های چسبناک و تجهیزات اداری که مانند آهن ربا به او چسبیده اند، مبارزه می‌کند. در فرصتی مناسب او برای استراحت از دفتر خارج می‌شود. وسایل چسبیده به او فقط زمانی از بدنش جدا  و بر روی زمین افتاده خواهند شد که بسته شکلات کیت کت را باز کرده و از تماشای یک ویفر شکلاتی ترد و خوشمزه خوشحال می‌شود. این تبلیغ با شعار نمادین «Have a Break, Have a KitKat» پایان می‌یابد.

تحقیقات کیت کت به تازگی نشان داده که اگرچه مردم باور دارند که به اندازه کافی استراحت می‌کنند، اما فقط ۳۴ درصد از مصرف کنندگان شکلات‌های کیت کت می‌گویند که اغلب اوقات استراحت‌هایی با کیفیت را تجربه کرده اند.

www.adsoftheworld.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا