خبر

در مسیر سلامتی؛ سرویس جدید تپسی

به منظور رعایت کامل اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا، سرویس جدید تپسی برای داشتن سرویس‌های ایمن‌ و بهداشتی‌تر راه‌اندازی می‌شود. سرویس جدید تپسی برای ارائه سفرهای ایمن و بهداشتی‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا به زودی راه‌اندازی می‌شود. خودروهای ارائه‌دهنده این سرویس، هر روز ضدعفونی می‌شوند و فضای بین راننده و مسافر در این خودروها جداسازی شده‌اند.

به گفته روابط عمومی تپسی؛ تپسی برای آماده‌سازی خودروهای ارائه‌دهنده این سرویس، از طریق ۱۰ ایستگاه در شهرهای تحت پوشش خود، نسبت به ضدعفونی و جداسازی فضای داخلی خودروهای سفیران اقدام می‌کند. همچنین برای اطمینان از سلامتی کامل سفیران فعال در این سرویس، آزمایش خون تشخیص ویروس کرونا در این ایستگاه‌ها از آنها انجام می‌شود.

تپسی از زمان آغاز بیماری کوید ۱۹، به منظور حفظ سلامتی سفیران و مسافران، اقدامات مختلفی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است. از جمله فعالیت‌های این شرکت در این خصوص می‌توان به توزیع مواد ضدعفونی کننده در بین خودروهای فعال در تپسی، ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران و راه‌اندازی خط ویژه تماس سفیران با پزشکان متخصص برای اطمینان از سلامتی آنها اشاره کرد.

سرویس جدید تپسی برای سفرهای ایمن نیز در ادامه اقدامات قبلی این شرکت با شعار «در مسیر سلامتی» ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند در روزهای آینده از طریق اپلیکیشن تپسی، آن را درخواست دهند.

گفتنی است، تپسی هفته گذشته، سرویس جدیدی را با عنوان «همیار تپسی» راه‌اندازی کرده تا به شهروندان کمک کند برای حفظ سلامتی خود، در خانه بمانند و با کمک تپسی، خریدهای خود را انجام دهند.

سرویس «همیار تپسی» از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه «درخواست همیار تپسی» را انتخاب کنند و لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند میتوانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا