ام بی ای نیوز: چندیست گروه صنعتی پاکشو با اکران آگهیهایی متفاوت برای گروه محصولاتش، سعی در برقراری ارتباطی تازه با مخاطبان دارد. بعد از گذشت حدود یک ماه از پخش آگهی تلویزیونی مایع ظرفشویی پلاتینیوم، در چندروز اخیر شاهد اکران آگهی دوم این گروه با محوریت محصول مایع دستشویی کرمی اوه هستیم. یکی از ویژگیهای جالب توجه در این آگهی گروه مخاطبان هدف آن است. این آگهی نه تنها مخاطبان تازه را برای آشنا شدن با محصول، هدف قرار می دهد، بلکه به ارتقای جایگاه محصول در ذهن مخاطبانی که عادت به مصرف آن داشتهاند نیز میپردازد. از سوی دیگر تولید محتوا با استفاده از پیام مستقیم، موضوعیست که در صنعت تبلیغات کشور بارها و بارها شنیدهایم و شاید فراتر از آستانه تحمل بسیاری از مخاطبان باشد.اما در تدوین استراتژی این آگهی برخلاف روال معمول بیشتر برندها، از ارسال پیام مستقیم استفاده نشده و تلاش شده تا از زاویهای متفاوت به محصول و کاربرد آن نگاه شود. نگاهی به دستها به عنوان عضوی ارزشمند در بدن، نقش آنها در زندگی و این که چرا باید مراقبشان باشیم.در نهایت، گروه سازنده این آگهی به دستورالعمل محتوایی خود برای تولید آگهی تلویزیونی مایع دستشویی کرمی اوه، این چنین اشاره میکند: دستها تنها چیزی برای شستن نیستند؛ آنها قابل احترامند و شایسته مراقبت. دست اندرکاران:سفارش دهنده: گروه صنعتی پاکشوکارگردان: پژمان فخاریاناستراتژی: دکتر محمود حافظنویسنده فیلم نامه: پژمان فخاریاننویسنده متن: سوفیا دی فیتصویربردار: مهرداد حمیدیانطراح صحنه: سارا فلاحتدوین و پست: ابراهیم میرمالکدستیار و برنامه ریز: ایمان دانشمدیرتولید: تورج کهنموسیقی: گوستاوو سانتائولالاآژانس تبلیغاتی پرگار
mbanews.ir-نرگس فرجي