ام بی ای نیوز: فلایتیو به عنوان آژانس مسافرتی آنلاین از خرداد ۱۳۹۵ به بازار صنعت گردشگری کشور معرفی شد. این برند در تلاش است، به زودی تبدیل به یکی از رهبران حوزه فعالیت خود شود. فلایتیو هم مانند مابقی رقبایش در دوران کرونا با ضررهایی روبرو شده است. این برند در دوران کرونا کمپین " دلمون لک زده برای یه سفر خوب" را اجرا کرد. با مهیار محمدی مدیرمارکتینگ فلایتیو به گفتگو نشستهایم تا از این روزهای برند بیشتر بدانیم.درباره این روزهای فلایتیو برایمان بگویید؟اوایل تابستان امسال طرح ری برندینگ فلایتیو اجرایی شد. پس از بررسیهای مختلف متوجه شدیم که برند قبلی پاسخگوی نیازهای موجود نیست و با خط مشی سازمانی و تصویرات مشتریان مغایرت دارد. برهمین اساس پس از طی فرآیند تحقیق و توسعه، تغییراتی در محصول (وبسایت) و هویت بصری برند ایجاد شد. تمام تغییرات بر اساس ارزشهای برند؛ مدرن، هیجان انگیز، باوقار و برتر انجام شده است. لوگوی برند نیز براساس ارزشها تغییر کرده و سعی شده که تمام ویژگیهای برند در آن نمایان شود. کمپینی نیز به منظور اعلام خبر ری برندینگ طرح ریزی شد. در این کمپین از رسانههای محیطی و دیجیتال بهره برداری کردیم. گروه مخاطبان این کمپین تمام کسانی بودند که جزو خریداران محصولات گردشگری هستند. کمپین با بازخوردهای خوبی مواجه شد و بخشی از ضررهای که کرونا به ما تحمل کرده است را برگردانند. امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم سهم بازار بیشتری را بدست بیاوریم.کرونا چه تاثیری برعملکرد فلایتیو داشت و مجموعه برای رفع این چالش چه راهکاری را ارائه کرده است؟ کرونا باعث شد، نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان را به مشتریان استرداد کنیم. چنین اتفاقی عملکرد فلایتیو را با زیان و چالش روبرو کرد. البته ما قبل از بروز این چالش راهکارهای را برای تامین منابع مالی درنظر گرفته بودیم. فلایتیو با مدیریت بحران پیش آمده تعدیل نیروی نداشت و پس از مدتی کوتاه توانست زیان وارده را جبران کند. در حال حاضر نیروها از طریق دورکاری، تعویض شیفتها و … به کار خود ادامه میدهند.فلایتیو چندی پیش کمپینی را با شعار " دلمون لک زده برای یه سفر خوب" اکران کرده بود، درباره این کمپین توضیح بفرمایید؟ ما شرایط را برای کسانی که باید سفر کنند، فراهم کردیم و سرویسها را در دسترس آنها قرار دادهایم. در نظر داشته باشید که کرونا باعث کوچک شدن مارکت حوزه کاری ما شده است. فلایتیو سعی دارد؛ با ارائه خدمات درست، ارائه سرویسهای مناسب و استرداد هزینهها به مشتریان آنها را در این شرایط سخت همراهی کند.در کمپین " دلمون لک زده برای یه سفر خوب" که برای آن شعارهای دیگری مانند " دلمون لک زده برایصدای دریا"و… طراحی شده، سعی کردیم با درگیرکردن احساسات مخاطبان با آنها همدردی کردیم. مخاطبانی که مدتهاست به خاطر شیوع ویروس کرونا به سفر نرفته و درگیر بیماری هستند. این کمپین نیز با بازخوردهای خوبی همراه شد. هدف ما ایجاد حس همذات پنداری با مشتریان بود که خوشبختانه به هدفمان رسیدیم. در این کمپین به مخاطبان گفتیم: فلایتیو حتی اگر آنها امکان سفر کردن را هم نداشته باشند، همراهشان خواهد بود. بنابراین ارتباط معنوی که فلایتیو با مشتریان برقرار کرده فراتر از ارزشهای مادی ست.گروه مخاطبان مشخصی برای این کمپین در نظر گرفته نشد و عموم مخاطبانی که از خدمات سفر استفاده میکنند، جزو دریافت کنندگان پیام ما بودند. لازم به ذکر است: افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به هویت جدید برند نیز از جمله اهداف دیگر این کمپین بود.فلایتیو در تلاش است، بهترین بازار شود و مشتریان از خدمات آن راضی باشند. فلایتیو برای بزرگتر و بهتر شدن تلاش میکند. پوشش و ارائه خدمات به بخشهای بزرگ صنعت گردشگری کشور از دیگر اهدافیست که در پی تحقق آن هستیم.mbanews.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد