گزارش

دنیای رنگارنگ محصولات جدید “سان‌سیلک”

شهریور ماه سال ۹۶؛ برند سان سیلک در رویدادی باشکوه که توسط شرکت ماگنولیا از سری شرکتهای گروه dnaunion اجرایی شد از محصولات رنگارنگ و متنوع خود رونمایی کرد. در رویداد سان ‌سیلک، يكي از برندهاي مراقبت مو یونیلیور ایران، رده ی جدیدی از محصولات خود را به بازار ایران معرفی کرد. این محصولات با همکاری متخصصین برتر در حوزه پوست و مو دنیا ساخته شده‌اند. محصولات جدید شامل شامپوها و نرم‌ کننده‌هایی با فرمولاسیون جدیدی هستند که با همکاری ٧ نفر از بهترین متخصصین مو در سطح جهان ساخته شده‌اند:
برخي از اين متخصصين: توماس تاو – متخصص موهای آسیب دیده٬ جمال حمدی – متخصص درخشش موها و فرانچسکا فوسکو – متخصص پوست سر. و این رده از محصولات شامل Soft and Smooth٬ Shine and Strength٬ Instant Restore٬ Healthy Growth٬ Color Protect٬‌ ,Hair fall، و Shine and Strength 2 in 1 است.

همچنین در مراسم رونمایی از این محصولات برند سان سیلک یونیلیور ایران پذیرای ۱۰۰ نفر از چهره‌های سرشناس و افراد تاثیرگذار در فضای مجازی در یک مهمانی شام بود.
“مدیر عامل یونیلیور ایران؛ اوزگور کولوکفاکی“، مراسم را با خوش‌آمدگویی به مهمان‌ها آغاز و در ادامه شرح مطالبی را در مورد اهمیت بازار ایران برای یونیلیور ارائه کرد.

“خانم نگار بابایی، معاون برند”، با ارائه ی توضیحاتی درباره برند سان‌سیلک، مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات را شرح داد. اوزگور کولوکفاکی اظهار داشت: “امروز سان سیلک در کشورهای زیادی مانند برزیل، آرژانتین و ترکیه برندی پیشرو است و حالا با سری جدید محصولات آن، باور داریم که مصرف کنندگان ایرانی بیش از پیش علاقمند سان سیلک خواهند شد.”
نگار بابایی نیز با اشاره به مزایای سان سیلک گفت: “تنها سان‌سیلک است که دختران را به خوبی می‌شناسد تا بتواند محصولاتی برای مراقبت از مو ارائه کند که در آن‌ها انگیزه‌ای برای اثر گذار بودن ایجاد کند. به همین دلیل است که ما این برند را به نسل‌های جوان‌تر در سراسر دنیا پیشنهاد می‌کنیم.”

درباره‌ی یونیلیور ایران
یونیلیور فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ با واردات محصول به ایران آغاز کرد. در سال ۲۰۰۳ یونیلیور ایران به طور رسمی و به عنوان یک هویت قانونی ثبت شد و کار خود را با ۵ نفر کارمند شروع کرد. در همان سال یونیلیور ایران کارخانه خود را در قزوین احداث کرده و خطوط تولید آن از سال ۲۰۰۵ با تولید صابون لوکس شروع به کار کردند.
امروز یونیلیور ایران ۳۸۹ نفر کارمند دارد و در حال حاضر گستره ای از محصولات بهداشتی، شخصی و خانگی در کارخانه یونیلیور ایران تولید می‌شوند. یونیلیور ایران پایداری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را به همه برندهای خود وارد کرده است. برای مثال پروژه¬ی بهداشت مدارس دامستوس برای ایجاد آگاهی درمورد بهداشت صحیح در کودکان مدارس تعریف شده است. همچنین کمپین‌های «زیبایی واقعی» داو مانند «بهش بگو تو زیبایی» و «زیبا در هر سنی» با هدف افزایش اعتماد به نفس و آگاهی دادن درباره‌ی زیبایی واقعی در ایران اجرا شدند. از سال ۲۰۱۴ کارخانه یونیلیور در قزوین هیچ زباله‌ای را به مرکز دفن ارسال نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا