گزارش

دورهمی برندها در کمپین تولد ۱۰سالگی خانومی

در دوره و زمانه‌ای که اغلب برندها در سالگرد شروع فعالیت‌شان به ارائه‌ی تخفیف و اکران بیلبورد بسنده می‌کنند، برند خانومی شیوه‌ای متفاوت را برای برگزاری جشن تولد ۱۰سالگی خود در پیش گرفت و برندهای صنعت زیبایی را به میهمانی ویژه‌ی خود دعوت کرد.

۱۶ برند از صنعت آرایشی- بهداشتی در کمپین تولد ۱۰سالگی خانومی با این برند همراه شدند. در این همکاری تلاش شد تا با توجه به ظرفیت‌های برند خانومی و از طریق برنامه‌ریزی، به رشد و بهتر دیده شدن برندها در کنار برند خانومی کمک شود.

 

رشد ۹۸ درصدی ترافیک سایت

کمپین موفق خانومی با بیش از ۳۷۴ میلیون ایمپرشن در فضای دیجیتال، با همکاری برندهای فعال در حوزه‌های زیبایی، سرگرمی و فرهنگ انجام شد. فروشگاه خانومی به عنوان مهم‌ترین رسانه برای معرفی برندها، در کمپین تولد ۱۰سالگی خانومی شاهد رشد ۹۸ درصدی در افزایش ترافیک سایت نسبت به ماه قبل بود.

همکاری با ۸۰ بلاگر و ۲۶ میلیون ایمپرشن

به غیر از سایت خانومی سهمی از سایر رسانه‌های مجموعه هم در اختیار برندها قرار گرفت. در اینستاگرام خانومی‌شاپ با بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار فالوئر، بیش از ۴۵۰ پست و استوری برای معرفی محصول و شناساندن آن به مخاطب اجرا شد. علاوه بر آن بودجه‌ای به کانال پید سوشال خانومی تعلق گرفت و ۸۰ بلاگر، بیش از ۱۵۰ پست و استوری برای معرفی محصولات تولید کردند. این بلاگرها با سبک جدیدشان در تولید محتوا توانستند ارتباط خوبی با مخاطبین برقرار کنند. حاصل این همکاری ۲۶ میلیون ایمپرشن برای کانال پید سوشال بود.

اکران ۱۰۲ بیلبورد

مدیای دیگر کمپین تولد خانومی، تبلیغات محیطی بود. ۱۰۲ بیلبورد در ۳ استان تهران، مازندران و گیلان با همکاری برندهای وچه، هیدرودرم و ویکتوریا رز اکران شد.

 

طراحی جواهر با تم تولد خانومی

برند میوگلد نیز به مناسبت تولد ۱۰سالگی خانومی مجموعه‌ای اختصاصی از طلا با الهام از تم تولد خانومی (رنگ صورتی و طرح لوازم آرایشی) طراحی کرد که در ویترینی اختصاصی در سایت و تمام شعبه‌های فیزیکی میوگلد در معرض دید عموم قرار گرفت. در طول این کمپین، برند ساین‌اسکین هم با تقدیم هدیه به خریداران این مجموعه، همراه تولد خانومی بود.

 

درخشش خانومی در بازی‌های پرطرفدار

کوییز آو کینگز از فصل اختصاصی کوییز پلاس با نام کوییز آو کویینز رونمایی کرد. در این فصل، سوالات اختصاصی حوزه‌ی آرایشی- بهداشتی و زیبایی در دسته‌بندی‌های مختلف به مخاطبان نمایش داده شد. همچنین برای اولین بار لوگوی بازی با آواتار زنانه بازطراحی شد.

 

استودیو مدریک که با بازی‌های باغ گلی و باغ گلشیفته شناخته شده است، از دیگر مجموعه‌هایی بود که در کمپین تولد خانومی با این برند همکاری داشت. در این همکاری برای اولین بار از جایگاه product placement این دو بازی رونمایی و در کمپین تولد ۱۰ سالگی خانومی از آنها استفاده شد.

 

خانومی روی طاقچه

یکی دیگر از میهمانان تولد ۱۰سالگی خانومی، اپلیکیشن طاقچه بود. در همکاری با طاقچه، مراقبت از خود و ارتباط بین سلامت ظاهری و باطنی به عنوان پیام اصلی کمپین انتخاب شد و تمرکز اصلی، تلاش برای انتقال این مفهوم بود که در زمان مورد نیاز برای مراقبت از پوست، می‌توان به یک کتاب صوتی هم گوش داد.

پیامی که ۳۷۴ میلیون بار شنیده شد

در نتیجه‌ی این کمپین در بازه‌ی زمانی ۲۱ خرداد تا ۶ تیر، در مجموع ۶۰۱هزار کالا فروخته شد؛ ۴۵۶۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان به کاربران تخفیف داده شد؛ نرخ تبدیل روز اول حراج تولد خانمی به ۶.۶ درصد رسید؛ ۵۶۰۰۰۰۰ نفر مخاطب صفحه‌ی اینستاگرام خانومی بودند و ۳۶هزار ایمپرشن ایجاد کردند و پیام خانومی ۳۷۴ میلیون بار در رسانه‌های آنلاین شنیده شد.

چندی پیش  با برگزاری کمپین، گزارش کمپین تولد ۱۰ سالگی خانومی نیز منتشر شد که از طریق لینک زیر قابل‌دریافت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا