خبر

دوستداران گپ باید از آن خداحافظی کنند؟

مورین هینتون (Maureen Hinton) مدیر تحقیقات بخش خرده‌فروشی شرکت گلوبال دیتا (GlobalData) عقیده دارد لوگوهای برند لباس‌های کژوال شیک مانند گپ باعث سقوط این برندها خواهند شد و شهرت چندین ساله‌شان هم به کمک‌شان نخواهد آمد.

در یادداشتی که در بیزنس اینسایدر (Business Insider) درباره‌ي تصمیم گپ برای بستن ۲۳۰ فروشگاه و تقسیم شرکت به دو شرکت مجزا منتشر شد، هینتون شرح داد ‌که ممکن است برندهایی مانند ابرکرومبی (Abercrombie) و سوپریم، بخشی از سهم بازار گپ را به دست آورده باشند اما موفقیت آنها هم موقتی خواهد بود زیرا لوگوهای پرزرق‌و‌برق‌شان زودگذرند.

او می‌گوید: «برندهای لباس کژوال-شیک محبوبیت گذرایی دارند. روزمرگی و حضورشان در همه‌جا آنها را از بین خواهد برد و موجب می‌شود دوستداران‌شان به دنبال برند تازه‌ای بروند.»

او باور دارد که این برندها فروغ کمی در دنیای مد دارند. رشد زیادی دارند و سپس خاموش می‌شوند و باید به برندی تبدیل شوند که چیزی بیش از لوگو برای ارائه داشته باشد.

لوگوها زندگی فروشگاهی کوتاهی دارند و اگر برندی مد روز نباشد، مشتریان که دیگر کم‌تر به دنبال ارزش در لباس‌های لوگومحورند، تصمیم می‌گیرند پول‌شان را برای لباس‌هایی خرج کنند که مقرون‌به‌صرفه‌تر و بدون لوگو هستند.

www.designtaxi.com

www.markets.businessinsider.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا