ام بی ای نیوز: رانندگان گرسنه معمولا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند و در نتیجه ایمن نمی رانند. آن ها زودتر از بقیه جوش می آورند، آزردگی به سراغشان می آید، حواسشان پرت می شود و احساس خستگی می کنند. با توجه به جایگاه مک دونالد، به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان غذا برای رانندگان در جمهوری چک، این برند ضمن اتخاذ موضعی قاطع، رانندگان را به رانندگی ایمن تشویق می نماید. در قالب یک کمپین، محصول آژانس تبلیغاتی DDB، مک دونالد از مردم می خواهد تا با شکم گرسنه رانندگی نکنند بلکه از آن ها دعوت می کند تا با بستن کمربند، روشن کردن چراغ های خودرو و رانندگی کردن در محدوده سرعت مجاز، ایمن برانند.mbanews.ir- مرضیه فروتنwww.adsoftheworld.com
کمتر از یک دقیقه