پژوهش

رشد ۱۹ درصدی بازار سس تند در بهار ۱۴۰۳؛ برند همدانیان در صدر فروش

بررسی‌های شرکت  emrc نشان می‌دهد که بازار سس تند در بهار ۱۴۰۳ با رشد ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است. این افزایش تقاضا نشان‌دهنده رشد علاقه مصرف‌کنندگان به طعم‌های تند و هیجان‌انگیز در بازار است.. در میان برندهای پرفروش، همدانیان توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد، درحالی‌که گالری با اختلافی اندک در رتبه دوم قرار گرفت.

همچنین ۲۵ درصد از فروش سس تند در بهار ۱۴۰۳ مربوط به شهرهای جنوبی کشور ازجمله بندرعباس، اهواز، کرمان و زاهدان بوده است، درحالی‌که سهم شهرهای شمالی همچون آمل، بابل، رشت، ساری و گرگان تنها ۵ درصد گزارش شده است. این آمار نشان می‌دهد که طعم‌های تند در جنوب کشور طرفداران بیشتری دارند و فروش سس تند در این مناطق همچنان داغ است. با توجه به افزایش استقبال از این محصول، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که رقابت در این حوزه در ماه‌های آینده شدت بیشتری بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا