گزارش

رنگ‌های تابستانی برای راه اندازی یک کمپین جذاب

فصل جدید با خود ترند‌های رنگی جدید آورد. با استفاده از این رنگ‌های و لحن‌های مد روز تابستانی، توجه مخاطبان را به سوی خود جلب و داستان سرایی موفقی را تجربه کنید.

کارشناسان و متخصصان با بررسی کمپین‌ها و اکانت‌های اینفلوئنسر‌های خلاق به ایده‌های زیر دست یافتند:

با توجه به سرمایه زیاد و رونق بومگردی در سال جاری میلادی، پیش بینی‌ها از رنگ‌های خلاقانه، مینیمال و زیبا حکایت دارند. رنگ‌های چشم نواز قلعه‌های شنی، باران تابستانی، شعله‌های آتش و جذابیت فراوان مروارید‌های درخشان چهار رنگی هستند که ابزار‌های طراحی را برای مخاطبانتان جذاب تر و به روز تر از گذشته می‌کنند.

آنچه این رنگ‌ها را منحصر به فرد می‌سازد، در وهله نخست پتانسیل زیاد آن‌ها در زمینه داستان سرایی و ایفای نقش به عنوان یک پس زمینه عالی و تمام عیار برای طرح بندی‌های صرفا متنی است. آن‌ها طرح‌های شما را عرفانی جلوه داده و به پیام‌هایتان عمق می‌بخشند. دوم این که آن‌ها در عین حال که ظاهری غنی دارند، آرامبخش به نظر رسیده و به کاربران این انگیزه را می‌دهند تا مدت زمان بیشتری را صرف مطالعه مطالب شما بدون غرق شدن در شکل ظاهری آن‌ها کنند.

ترکیب همه رنگ‌های پر طرفدار با رنگ‌های برند شما، از نوعی انعطاف پذیری خاص و منحصر به فرد و در نتیجه گونه ای تعادل برخوردار خواهد بود.

در ادامه می‌بینیم که در جریان استفاده از ترند‌های ۲۰۲۴، چگونه می‌توان احتمال اشتباه را تا جای ممکن به صفر رساند.

 

چهار ترند رنگی که باید تابستان امسال امتحان کنید:

 

  1. قلعه شنی

بهترین تطابق رنگی: آبی، بنفش، سبز، قهوه ای و صورتی

اگر دوست دارید عنصر جاودانگی را به طرح‌های خود تزریق کنید، این رنگ را می‌توان همان ابتدا امتحان کرد. مزیت دیگر استفاده از این رنگ آن است که ارتباط مستقیمی با فصل تابستان نداشته و بنابراین می‌توان از آن در کمپین‌های پاییزه و زمستانه کمک گرفت.

قلعه شنی ترکیبی از خاکستری و بژ است که هر دو این رنگ‌ها نماد نجابت و خلوص می‌باشد. رنگ خاکستری اگر با رنگ سبز تیره ترکیب شود، محصولات و چیدمان‌ها را طبیعی تر و جذاب تر از قبل خواهد کرد.

  1. باران تابستانی

بهترین تطابق رنگی: نارنجی، زرد و آبی مات

این رنگ برای سرفصل‌ها، رنگ غالب در تصاویر کمپین و پس زمینه طرح‌های کوچکی مانند بنر و کارت هدیه، عالی به نظر می‌رسد.

تابستان فصلی است که طبیعت میل به باران دارد. برای مردم باران تابستانی، صرف نظر از حجم بارش، نماد طراوت و نشاطی است که انتظار می‌رود. باران تابستانی به نوبه خود حال و هوای مثبتی داشته و برای مخاطبان جذاب به نظر می‌رسد. این رنگ را می‌توان چیزی شبیه به آبی یا خاکستری تیره دانست که آرامش بخش، محکم و بسیار با وقار است. این رنگ تابستانی پر طرفدار را سایه‌های پاستیلی ملایم نارنجی، هلویی و دیگر رنگ‌های زنده ترکیب کنید. در نتیجه نوعی تضاد ایجاد شده و همین موضوع مخاطبتان را در جریان داستان بصری شما قرار خواهد داد.

  1. قاب آتش

بهترین تطابق رنگی: متضاد آبی و سبز. سفید، بژ و خاکستری

عالی برای تصاویر قهرمانان، جلوه‌های بصری محصول و تبلیغات ویدئویی هیجان انگیز

حالا دیگر وقت آن رسیده تا با یک پیچ و تاب غیر متعارف در مقایسه با رنگ‌های کلاسیک تابستانی آشنا شوید. طیف رنگ‌های قاب آتش شامل روز‌های روشن حضور در ساحل، تماشای صحنه غروب خورشید و آواز خواندن کنار دوستان در شب‌های گرم تابستان و کمپ‌های جنگلی می‌شود. این رنگ نوستالژیک به ما اجازه می‌دهد تا به لطف تخیل خود، همه چیز را بشنویم، بو و لمس کنیم.

اگر محصول یا خدمات شما قرار است احساسی خریداری شده و زندگی را زیبا تر و شاد تر از قبل کند، در این صورت توصیه می‌کنیم که قاب آتش را به عنوان رنگ اصلی کمپین‌های فصلی خود در نظر بگیرید. با این حال، تصاویر و عکس‌ها از اهمیت فراوانی برخوردارند. مشتریان احتمالی را با تصاویری جذب خود کنید که تعطیلاتی رویایی را با کلماتی خیال انگیز در هم می‌آمیزد. در نهایت همین موضوع بر جذابیتشان خواهد افزود. از تجزیه و تحلیل پروفایل مخاطبان می‌توان نکاتی مفید را دریافت و در راه اندازی کمپین‌های فصلی از آن‌ها استفاده کرد.

  1. مروارید

بهترین تطابق رنگی: رنگ‌های تیره متضاد مثل سبز به رنگ کاج، آبی متمایل به سورمه ای یا شرابی

عالی برای برقراری ارتباط در رسانه‌های اجتماعی، ارسال ایمیل‌های فصلی و طراحی و اجرای بنر‌های تبلیغاتی

این رنگ صورتی روشن سرسار از حس خوشبینی، رویا پردازی و شادابی است. می‌توان از آن به عنوان پس زمینه چیدمان، یا رنگی برجسته و چشم نواز برای طراحی با پالت رنگ‌های تیره بهره برد. اگرچه مروارید قبلا با هویت زنانه عجین شده بود اما این روز‌ها می‌توانید آن را به محتوایی متناسب با هویت مردانه نیز بیفزایید.

مروارید ماهیتی ظریف و پیچیده دارد. استفاده از این عنصر می‌تواند به رسانه‌های اجتماعی سنتی هویتی مدرن بخشیده و کمپین‌های تابستانی شما را پویا تر از گذشته جلوه دهد. اگر برند شما در صنعت زیبایی، سلامتی یا مد فعال است، این رنگ جذابیت جوانی را به کمپینتان خواهد بخشید.

استفاده بیش از حد از رنگ صورتی، جلوه‌های بصری شما را کودکانه جلوه می‌دهد، بنابراین اگر تمایلی به انجام چنین کاری ندارید، ترکیب مروارید با رنگ‌های تیره مانند باران تابستانی، نوعی تعادل را به وجود خواهد آورد.

در نهایت ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که داستان سرایی و در نتیجه بازاریابی شما به پیام‌های متنی، ترکیب بندی و اشیائی که در ارتباطات خود به تصویر می‌کشید، متکی است. برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق پس از تجزیه و تحلیل شرایط موجود، هر رنگ پر طرفدار را جداگانه تزریق کرده و در هر مرحله ببینید که آیا طرح بندی شما نقش مفیدی در انتقال درست پیامتان دارد یا خیر.

 

www.thedrum.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا