گزارش

روایت ۸ سالگی اُکالا منتشر شد

اُکالا به مناسبت هشتمین سالگرد فعالیت خود، گزارشی منتشر و در آن مروری بر مسیر رشد و تحول خود  در طول ۸ سال گذشته است.

در این گزارش، اُکالا نگاهی به مسیر طی‌شده از آغاز فعالیت خود با چند فروشگاه در یک شهر تا گسترش آن به تمامی استان‌های کشور و بیش از ۳۵۰۰ فروشگاه فعال در سراسر ایران داشته است. همچنین روند تنوع‌یافتن برندها، افزایش نرخ موفقیت پردازش سفارش‌ها و بهبود تجربه کاربران از خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.

اُکالا پیش‌تر نیز با انتشار گزارش‌های سالانه، تلاش کرده‌ تصویری شفاف از عملکرد خود و وضعیت صنعت برای ذی‌نفعان ارائه دهد. این بار، با مرور داده‌های ۸ سال گذشته در شاخص‌های مختلف، بازتابی از تعهد اُکالا به تسهیل تجربه خرید کاربران را به تصویر کشیده است.

در ادامه نگاهی به این گزارش داشته‌ایم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا