«اکسیرناب» محصولی طبیعی از جوانه گندم است که حاوی ویتامینها، مواد معدنی و امگا ۳، ۶ و ۹ بوده و به تأمین انرژی و کاهش خستگی کمک میکند.
به گزارش emrc، این محصول تبلیغات گستردهای در تلویزیون اجرا کرده است. در این گزارش، روند این تبلیغات با جزئیات مورد بررسی قرار گرفته است.
در جریان تبلیغات تلویزیونی «اکسیرناب»، بیش از ۱۸۰ آگهی (معادل حدود ۲۰۰۰ ثانیه) پخش شد که مدت هر آگهی ۱۱ ثانیه بوده است. بیشترین تمرکز پخش بر شبکههای پرمخاطب قرار داشته؛ بهطوری که شبکه دو و شبکه نمایش هر کدام ۱۶درصد و شبکه پنج ۱۵درصد از کل پخش تبلیغات برند اکسیر ناب را به خود اختصاص دادهاند.
از نظر مکان تبلیغ، ۷۶درصد آگهیهای برند اکسیرناب در ابتدای برنامهها، ۲۳درصد در میان و تنها ۱درصد در انتهای برنامهها روی آنتن رفتهاند. این دادهها نشان میدهد که استراتژی تبلیغاتی «اکسیرناب» بر تمرکز روی شبکههای پرمخاطب و پخش آگهیها در ابتدای برنامهها استوار بوده است. هدف این رویکرد، جذب حداکثری مخاطبان و تأکید بر نقش محصول در افزایش انرژی و کاهش خستگی است.