
کارخانهی آرگو این روزها میزبان یک اینستالیشن ویژه همراه با صدا و تصویر بزرگترین چهرههای فرهنگی و هنری کشور است؛ حرکتی متفاوت از برند کارفرمایی الف که صنعت و تولید را به فرهنگ و هنر پیوند میزند.

از تجربهی فرهنگی تا هویت سازمانی
الف، برند کارفرمایی چهار برند لوازم خانگی پاکشوما، آب معدنی میوا، صنایع تهویهی مطبوع و صنایع لولههای مسی آستریا تلاش کرده از طریق این نمایش هنری، میان تجربهی فرهنگی و هویت سازمانی یک روایت منسجم بسازد. این برند میخواهد نشان بدهد که ریشههایش تنها در صنعت و تولید نیست، بلکه وابسته به جهانبینی هنرمندان مؤلفی است که با نگاهشان به زندگی، ارزشهای این مجموعهی صنعتی را شکل دادهاند.

برای ماندن، برای زندگی
در غرفهی الف در کارخانهی آرگو، صدا و تصویر هنرمندانی چون عباس کیارستمی، فروغ فرخزاد، ابراهیم گلستان، ملکالشعرا بهار، محمدعلی جمالزاده، معصومه سیحون و توران میرهادی با مپینگ و نور در اتاق کارخانه شکل میگیرد و چهار ارزش بنیادین الف یعنی تعهد، کیفیت، همراهی و سنجیدهکاری در قالب جهانبینی متفاوت این چهرهها ارائه میشود. الف با این حرکت ارزشهای بنیادین خود را از حالت شعار خارج و آن را به تجربهای ملموس تبدیل میکند تا نشان بدهد این مجموعه چگونه مفهوم «برای ماندن، برای زندگی» را از سطح پیام به سطح فرهنگ سازمانی رسانده است.

چهرهی فرهنگی الف
مجموعهی الف در سالهای اخیر، حضور پررنگی در فعالیتهای فرهنگی داشته است؛ از همراهی با پلتفرم استعدادیابی و مهارتآموزی گارنت تا حضور بهعنوان شریک فرهنگی بنیاد پژمان در آرگو و برگزاری آیینهای گرامیداشت چهرههایی چون محمود دولتآبادی و علیاکبر صادقی. الف با ترسیم این چهرهی فرهنگی در تلاش برای خلق روایتی است که به مخاطبانش نشان دهد یک برند کارفرمایی میتواند فراتر از کارکرد سازمانی، حامل معنا باشد.
غرفهی الف در کارخانهی آرگو تا تاریخ ۱۸ آذر ۱۴۰۴ در معرض دید عموم است.





