خبر

رونمایی از برند فومنتو؛ خلق تجربه‌ای متفاوت برای مصرف‌کننده

ایستگاهی برای نفس تازه کردن و به دست آوردن قدرتی تازه برای ادامه دادن مسیر؛ این جمله عصاره وجودی برند فومنتو است!

این برند که برای اولین‌بار در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای و قهوه رونمایی شد، با ارائه خدمات نوآورانه، محصولات خود را روانه بازار کرده است. ویژگی متمایز فومنتو، توجه به خواسته‌ها و نیازهای نسل جدید است که نسبت به رقبا، به آن برتری منحصربه‌فردی می‌دهد.

فومنتو برندی است که از دل برند چای دوغزال زاده شده است و قصد دارد نسل جوان را مخاطب قرار بدهد. در این مطلب، قصد داریم تا شما را با این برند بیش همراه ما باشید تا این برند خوش‌آتیه را بیشتر بشناسید.

فومنتو؛ باور کنید که شما لایق آرامش هستید!

اگر به یازدهمین نمایشگاه نوشیدنی‌ها رفته باشید، غرفه‌ای متفاوت در سالن ۶ حتماً توجه شما را جلب خواهد کرد. این غرفه با ترکیبی هوشمندانه از عناصر طبیعی مانند برگ‌های سبز، گرمای آتش، خنکی باد، صمیمیت خاک و صدای جریان آب، و همراهی با تکنولوژی روز دنیا، فضایی دل‌نشین و خاص ایجاد کرده است.

این فضا دقیقاً همان چیزی است که برند فومنتو به آن توجه دارد؛ محصول و محیطی که باعث تغییر وضعیت و بهبود حال شما می‌شود. این ویژگی به‌وضوح در محصولات فومنتو نیز قابل‌مشاهده است.

 

علاوه‌بر امکان نوشیدن محصولات فومنتو، تجربه‌های جذاب دیگری نیز در این غرفه تدارک دیده شده است. این تجربه‌ها که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی طراحی شده‌اند، فرصتی فراهم می‌کنند تا هر شخص بتواند تجربه لذت‌بخش‌تری داشته باشد.

  • به‌عنوان ‌مثال، با ایستادن در مقابل یک دوربین، هوش مصنوعی شما را ارزیابی می‌کند و براساس حس و حال‌تان، بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می‌دهد. این پیشنهاد دقیقاً همان چیزی است که باعث بهبود وضعیت شما خواهد شد.

فومنتو به مصرف‌کنندگان این وعده را می‌دهد:

«فومنتو می‌کوشد لحظاتی سرشار از انرژی و آرامش را برای مشتریان خلق کند تا هنگام استراحت، از استرس فاصله بگیرند و آسودگی خیال را جایگزین احساسات منفی کنند.»

محصولات فومنتو؛ ۸ هزار کیلومتر سفر در هندوستان

چای لته نخستین محصول فومنتو است که در یازدهمین نمایشگاه نوشیدنی‌ها از آن رونمایی شد. این محصول که در ۳ طعم «کلاسیک، هل و ماسالا» به بازار عرضه شده، طعم‌های دل‌نشین و منحصربه‌فردی دارد که تاکنون مشابه آن را در هیچ‌کدام از محصولات داخلی ندیده بودیم.

 

چای لته ترکیبی از چای و شیر است که در طعم‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. علاوه‌بر طعم عالی و کیفیت بالا، آماده‌سازی سریع از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید فومنتو است.

همین ویژگی‌ها، چای لته فومنتو را به گزینه‌ای ایده‌آل برای یک استراحت کوتاه و تجدیدقوا تبدیل می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که این محصول فومنتو در طعم‌های متنوع‌تری به بازار عرضه شود تا هر فردی بتواند بهترین انتخاب را برای لحظه‌های خستگی و استرس داشته باشد.

علاوه‌بر چای لته، فومنتو قصد دارد تا چای را نیز به بازار عرضه کند. چای فومنتو، همانند چای لته، از بهترین مزارع چای دنیا تهیه شده است.

به گفته خالقان برند فومنتو، آن‌ها بیش از ۸ هزار کیلومتر در خاک هندوستان سفر کرده‌اند تا به بهترین فرمول چای لته که اصالتی هندی دارد، دست پیدا کنند!

همین فرمول نیز بعد از بومی‌سازی و انجام آزمایش‌های مختلف توانسته مهر تأیید سخت‌گیرترین کارشناسان تغذیه و ذائقه‌شناسی را دریافت کند و به مرحله تولید عمده برسد.

خدمات فومنتو؛ کافه جایی برای دوری از نگرانی‌ها

یکی از خدمات دیگر فومنتو، کافه‌های آن است؛ کافه‌هایی که مشابه آن‌ها را در هیچ‌‌جای دیگری نخواهید دید!

این کافه‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای متفاوت برای مراجعه‌کنندگان فراهم کنند. افراد با مراجعه به کافهفومنتو، علاوه‌بر لذت بردن از محصولات چای و قهوه این برند، می‌توانند برای مدت کوتاهی از خستگی‌های روزمره فاصله بگیرند و آرامش واقعی را تجربه کنند.

کافه‌های فومنتو، فضایی آرام و دل‌نشین دارند و از عناصر طبیعی در طراحی آن‌ها استفاده شده است. این کافه‌ها مجهز به «اکسیژن‌ساز و لامپ‌های ویتامین دی» هستند تا به مراجعه‌کنندگان کمک کنند تا از نظر جسمی نیز، اصطلاحاً رفرش یا تجدیدقوا کنند.

همچنین وجود فضاهای کاری ساکت، مربی مدیتیشن هوش مصنوعی در قالب آواتار، فضاهای اختصاصی برای گوش دادن به موسیقی‌های آرامش‌بخش و دیگر خدمات این کافه‌ها، آن‌ها را از هر کافه‌ای که پیش از این شناخته‌ایم، متمایز می‌کند

با توجه به این امکانات، کافه‌های فومنتو تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای همه افراد به‌خصوص نسل جوان فراهم خواهند کرد؛ تجربه‌ای که با زندگی شلوغ و پراسترس شهری بسیار همخوانی دارد.

کلام پایانی؛ فومنتو برندی برای آینده

فومنتو برندی است که کار خود را با ایدۀ تولید یک نوشیدنی جایگزین چای سنتی ولی بر پایه چای، برای نسل جوان آغاز کرد. این ایده پس از تلاش‌های زیاد و آزمایش فرمولاسیون‌های مختلف، منجر به تولید چای لته فومنتو شد.

اکنون، با رونمایی از محصولات این برند، خدمتی جدید نیز معرفی شده است. این خدمت که به‌عنوان نسل جدید کافه‌ها در ایران شناخته می‌شود، بر ایجاد حس‌های نو و تجدید انرژی تمرکز دارد. با توجه به نیازهای نسل جوان و تمام افرادی که در زندگی شلوغ امروزی به بازیابی انرژی نیاز دارند، این ایده می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا