
شرکت بهداشتی دکتر عبیدی، با نیم قرن تجربه در تولید محصولات شوینده و بهداشتی، از کمپین محیطی برند ناتل رونمایی کرد.
در این کمپین که با شعار «کیفیت دکتر عبیدی، اینبار برای موهای شما» آغاز شده است، برند ناتل به عنوان محصول تخصصی مراقبت از مو در سبد محصولات دکتر عبیدی معرفی میشود. این شعار، بر ارزش بنیادی کیفیت تکیه دارد؛ همان اصلی که نام دکتر عبیدی را در ذهن مصرفکنندگان ایرانی با اعتماد و برتری گره زده است.
سرمایهی کیفیت در شرکت بهداشتی دکتر عبیدی، پیشتر با برند خاکستر در بازار شوینده کشور تثبیت شد و به نظر میرسد کمپین جدید ناتل، ادامهای بر همان مسیر موفق و میراث برند باشد.
در این رویداد تبلیغاتی، ناتل با چهرهای تازه و پیامی آشنا، تأکید میکند که کیفیت همیشگی دکتر عبیدی، اینبار در قالب محصولات مراقبت از مو، تجربهای نو برای مصرفکنندگان رقم خواهد زد.



