بهار امسال، Tiffany & Co. برای معرفی مجموعهی جدیدش «گلهای کاغذی» بخشهای زیادی از نیویورک را به رنگ آبی درآورد.
هفت مکان نیویورک (شامل ساعت اطلس در فروشگاه سوگلی برند در خیابان پنجم، بعضی از ایستگاههای مترو با تعداد محدودی کارتهای متروی برند، دکههای روزنامهفروشی و تاکسیهای زرد نیویورک) در اختیار برند قرار گرفت. اسکیتسوارها و دوچرخهسواران BMX با رنگهای آبی در خیابانها گشت میزدند و شکار مناسبی برای صفحههای اینستاگرام بودند.ال فنینگ (Elle Fanning) هنرپیشه و مدل مشهور، در ویدیوی کمپین «رویاهایت را باور داشته باش»، صحنهی بیبدیل فیلم صبحانه در تیفانی را با نگاهی مدرن بازسازی میکند.
در این ویدیو، هنرپیشهی هالیوودی بیرون فروشگاه Tiffany’s در خیابان پنجم، با يک لیوان قهوهی بیرونبر میایستد- سلامی به صحنهی ابتدایی فیلم صبحانه در تیفانی در سال ۱۹۶۱- و به ویترین خیره میشود.
سپس واقعیت تبدیل به حملهای رویایی میشود و او میتواند دنیای رویایی آبیرنگ برند را تصور کند، دنیایی پر از جواهر و رقص. برند میخواهد در این ویدیو بگوید نیویورک شهری است که در آن هر چیزی ممکن است و Tiffany’s جایی است که هر رویایی در آن محقق میشود و این کار را با ترکیب موسیقی خاطرهآمیز مونریوِر (رودخانهی ماه) و رنگ برند انجام میدهد. این اواخر هم، این کمپین روانهی سنگاپور شده و یک شیرینیپزی به رنگ آبی درآمده است.
دو چرخ آبیرنگ برند، در دو محل در سنگاپور، قهوه سِرو میکنند و کسانی که تصاویر این چرخها را با هشتگهای کمپین در شبکههای اجتماعیشان منتشر کنند، یک کرواسان و قهوهی رایگان دریافت میکنند.
www.harpersbazaararabia.com