گزارش

ری‌برندینگ به سبک علیرضا حیدری/پهلوانان نمی‌میرند!

«پهلوان؛ اسطوره… و حالا دنیای ورزش منتظر است که در آوردگاه‌های آسیایی و جهانی شاهد حضور علیرضا حیدری باشد. نماد واقعی پهلوانی و اخلاق. نماد واقعیِ خواستن توانستن است. سن یک عدد است. این جمله را بارها شنیده‌ایم، ولی دنبال تصویرش می‌گشتیم. این شما و این تصویر واقعی این جمله!» این جملاتی است که مجری مراسم اهدای مدال رقابت‌های فیتنس با شور و هیجان در توصیف کشتی‌گیر بازنشسته‌ی محبوب می‌گوید. اگر از علاقه‌مندان بدن‌سازی و فیتنس باشید، حتماً این روزها تصویر علیرضا حیدری کشتی‌گیر دارنده‌ی ۶ مدال کشتی المپیک و جهان را دیده‌اید که نامش بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده؛ این بار نه روی تشک کشتی، بلکه روی استیج مسابقات فیتنس قهرمانی کشور.

پرتوان مثل یک قهرمان!

تصویر تازه‌ی حیدری در نقش قهرمان مسابقات فیتنس و در حال انجام تمرین‌های بدن‌سازی، چندی پیش در آگهی تبلیغاتی محصولی از فومن‌‌شیمی که یک روغن تخصصی موتورسیکلت است، خودنمایی می‌کرد. این ویدئوی تبلیغاتی با شعار «پرتوان مثل یک قهرمان» و با این شرح در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است: «به رنگ طلا… همچون مدالی بر سینه‌ی یک قهرمان. همواره در اندیشه‌ی حفظ عملکرد؛ همان‌گونه که از بهترین‌ها انتظار می‌رود. هماهنگی اجزای موتور، همچون اعضای بدن. بدون افت کیفیت. روغن‌موتور موتورسیکلت جیرو x3 کاسپین.»

از قهرمانی کشتی تا قهرمانی فیتنس

ورزشکارهای زیادی را می‌شناسیم که بعد از سپری شدن دوران حرفه‌ای ورزشکاری و با بالا رفتن سن فراموش شده‌اند؛ به خصوص اگر رشته‌ی ورزشی‌شان رشته‌ای جز فوتبال باشد. علیرضا حیدری اما برای بازسازی یک برند محبوب قدیمی و دوباره بر سر زبان‌ها افتادن، با هوشمندی به سراغ رشته‌ای رفته که این روزها مورد توجه و استقبال جوان‌هاست و درخشش در آن، کم از درخشیدن روی تشک کشتی در مسابقات جهانی ندارد. او با آمادگی بدنی فوق‌العاده در رقابت‌های فیتنس شرکت کرد و روی استیج فیگور گرفت و قهرمان شد.

حضور حرفه‌ای در اینستاگرام

حیدری از جمله ورزشکارانی بود که در دوران قهرمانی همیشه با بازوهای حجیم و بدن تراشیده روی تشک کشتی ظاهر می‌شد. حالا چند وقتی است که صفحه‌ی اینستاگرام علیرضا حیدری با تصاویری از حضورش در باشگاه و انجام تمرین‌های حرفه‌ای، به یکی از صفحه‌های پرمخاطب فارسی‌زبانان در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. او در پیج کاری‌اش به شکلی برنامه‌ریزی‌شده تصاویر و ویدیوهای باکیفیت و حرفه‌ای منتشر می‌کند و بیش از ۵۶۰هزار مخاطب دارد و توانسته به بهترین شکل از ظرفیت‌های این شبکه‌ی اجتماعی در جهت شهرت دوباره بهره‌گیری کند.

فردین دوم

حیدری همیشه به عنوان یکی از خوش‌استایل‌ترین ورزشکارها شناخته شده و صدا و فن بیان خوبی هم دارد. به همین خاطر عده‌ای او را با محمدعلی فردین مقایسه می‌کنند و انتظار دارند تصویر ورزشکار محبوب‌شان را روی پرده‌ی سینما ببینند، ولی حیدری تا امروز پیشنهادهای سینمایی را رد کرده و ترجیح داده با تمرکز بر ورزش، از ورود به حرفه‌ی سینما سر باز بزند. او به سبک برندهای بزرگ، اصول بازسازی برند را به درستی رعایت کرده تا ضمن ایجاد یک هویت جدید و متمایز، خاطرات شیرین گذشته را هم در ذهن مخاطب زنده نگه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا