خبر

ستاره برجسته کی‌پاپ جی‌درگن، چهره جدید گروه مالی هانا در اسفر لاس‌وگاس

جی‌درگن، ستاره کی‌پاپ، با همکاری گروه مالی هانا، کمپین تبلیغاتی «یک روح، یک تیم» را در بزرگ‌ترین گنبد LED جهان، اسفر لاس‌وگاس، به نمایش گذاشت. این کمپین شامل تبلیغی ۷۱ ثانیه‌ای است که بر روی نمای عظیم گنبد پخش شد و با تلفیقی از هنر، فناوری و فرهنگ پاپ، تجربه‌ای بصری بی‌نظیر را خلق کرد.

در این پروژه، دیدگاه خلاقانه جی‌درگن نقش مهمی در شکل‌گیری زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد کمپین داشت و بر روند رو به رشد هم‌گرایی صنعت سرگرمی و فناوری تأکید کرد. او نخستین هنرمند آسیایی است که در این گنبد حضور یافته و این حضور، تغییر رویکرد نهادهای مالی به استفاده از فرهنگ پاپ برای ارتباط با نسل جوان را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا