ام بی ای نیوز: در سرتاسر جهان، طرفداران و مسافران المپیک از قبل برنامههای زیادی برای سفر، گشت و گذار و تجربه گردش در توکیو در تابستان امسال داشتند اما متاسفانه همه انها لغو شد. در حال حاضر، اگرچه مردم نمیتوانند با هواپیما یا دیگر وسایل نقلیه موجود به توکیو بروند اما از طریق تیمهای فعال در مایکروسافت به آن جا سفر خواهند کرد.در تازه ترین کمپین مایکروسافت، ما میبینیم که چگونه عده ای از افراد که قصد سفر به ژاپن را داشتند توسط آن دسته از ساکنان توکیو که عضو تیم مایکروسافت هستند به طور مجازی در سرتاسر شهر به گشت و گذار میپردازند.در قالب این کمپین، محصول آژانس تبلیغاتی McCann نیویورک، شاهد آن هستیم که برخی بازدید کنندگان بر خلاف پیش بینیهای قبلی با سنتها و افرادی آشنا شدند که هرگز فکرش را هم نمیکردند. این اتفاق از طریق برقراری ارتباط با اعضای تیم مایکروسافت رخ داد.آنها با هنر «ایکبانا» آشنا میشوند، در کافه گربهها گردش میکنند و در قالب یک تور شخصی در سطح توکیو به کشفیات جدیدی میپردازند.این تور سیاحتی چیزی بیش از بازدید از مکانهای توریستی است. افراد با مردمی از فرهنگی تازه ارتباط برقرار کرده و با غریبههایی دوست میشوند که اقیانوسها از هم دورند. در این جا حس کنجکاوی و مهمان نوازیست که به طور مجازی آنها را به هم نزدیک میکند.در نهایت متوجه میشویم که تیمی وجود دارد که یک راه برای حل چالشی ظاهرا غیر قابل حل ارائه میدهد.به گفته «کاتلین هال»، معاون مدیر برند، تحقیق و تبلیغات در مایکروسافت، این فقط یک فرصت عالی برای تیمها بود تا بهترین کار را انجام داده و افراد را از لحاظ بصری و احساسی طوری به هم وصل کنند که انگار تقریبا آن جا حضور دارند.علاوه بر کمپین، تیمهای مایکروسافت و شبکه تلویزیونی NBC، با همکاری یکدیگر ورزشکاران را با دوستان، اعضای خانواده و بزرگ ترین طرفداران خود که از آنها پشتیبانی میکنند را پیوند خواهند داد.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد