کمپین خلاقانهی کینوفیت در فرودگاه با یک اجرای متفاوت، نگاهها را به خود خیره کرد. این برند با یک ایدهی ناب گوریلا مارکتینگ موفق شد در لحظهای که کمتر کسی انتظارش را دارد، تجربهای ماندگار برای مخاطبان خود بسازد.
پافهایی که روی نوار نقاله فرودگاه فرود آمدند!
وقتی هنوز خبری از چمدانها نبود، بگ های کینوفیت روی نوار نقاله ظاهر شدند؛ بگهایی از جنس طعم و خلاقیت! داخل این بگها، پافهای محبوب کینوفیت به همراه بروشور معرفی محصول قرار داشت.
برای جلوگیری از اتلاف وقت مسافران و ایجاد تعامل در لحظهای خاص، بگها ۱۵ دقیقه پیش از ورود چمدانها روی نوار نقاله قرار گرفتند و مسافران را غافلگیر کردند.
مسافران ابتدا با تردید و کنجکاوی به بگها نگاه میکردند، اما خیلی زود همه چیز روشن شد. لحظهای خاص که در ذهنها ماند و خیلی زود راهش را به استوریها، پیامها و اشتراکگذاریهای شبکههای اجتماعی باز کرد.
این کمپین نهتنها توجهها را جلب کرد، بلکه موفق شد بدون تبلیغات مستقیم، پیام برند را منتقل کند و تعامل بالا بسازد.
وقتی بازاریابی غیرمنتظره، فرود نرمی دارد!
کمپین فرودگاهی کینوفیت، یک نمونهی عالی از قدرت خلاقیت در بازاریابی چریکی بود؛ استفاده از یک فضای غیرمنتظره با اجرایی هوشمندانه که نشان داد هنوز هم میتوان بدون فریاد زدن، شنیده شد!