شرکت صنایع شیر ایران با نام تجاری پگاه بعنوان اولین و بزرگترین شرکت لبنی کشور با ۱۶شرکت تولیدی در سراسر کشور، امسال ۷۰ سالگی خودش رو جشن میگیرد. برای این برند بزرگ و با سابقه که از سال ۱۳۳۳ برای آحاد مردم درکشور لبنیات پاستوریزه و سلامت محور ارایه داده، ارتباط با نسل جدید در عین حفظ مشتریان و مخاطبان قبلی بسیار حایز اهمیت است. از این رو در هفتاد سالگی، کمپین تبلیغاتی را با تیزینگ نوش جانِ ایران از ابتدای دی ماه آغاز کرد.
این کمپین نگاهی ارزش محور در تبلیغ کالا و نه کالا محور را هدف قرار داده است و در حوزه های مختلف BTL و ATL طی روزهای آتی ادامه خواهد داشت. هدف از این کمپین صرفا آگهی نیست، بلکه ایجاد آگاهی برای مخاطبان در جهت افزایش سرانه مصرف لبنیات کشور و بهبود جایگاه برند خصوصا برای نسل جدید است.