خبر

شناسایی محصول در آزمایشگاه سیار طبیعت

اثبات حرفهای تبلیغاتی سخت است. فعالیتی که اگر برندها در صدد انجام آن باشند، مخاطبان و مصرف کنندگان وفادارتری را خواهند داشت. شرکت طبیعت سبز میهن، برای اثبات حرفهای تبلیغاتی خود آزمایشگاه سیاری را در برنامه‌ی روز طبیعتخود اجرایی کرده است. در این آزمایشگاه مخاطبان فرصت آزمایش محصولات شرکت طبیعت سبز میهن را داشته و توانسته‌اند محصول باکیفیت را از بی‌کیفیت تفکیک کنند. با “هژیر ضیایی جم مدیربازاریابی شرکت طبیعت سبز میهن” در این باره گفتگویی داشته ایم. ام بی ای نیوز در این گفتگو درباره مابقی فعالیت‌های شرکت در ایام نوروز و روز طبیعت سئوالاتی را مطرح کرده که پاسخ‌های آن‌ها در ادامه می‌خوانید.

هژیر ضیایی جم مدیر بازاریابی شرکت طبیعت سبز میهن درباره فعالیت‌های برند طبیعت در ایام نوروز گفت: به رسم هر ساله برند طبیعت برای روز طبیعت به دلیل هم‌نامی، برنامه‌ی ویژه‌ای را اجرایی کرد. امسال نیز برنامه‌ای را تحت عنوان “روز طبیعت، میهمان طبیعت باشیم”اجرایی کردیم.این برنامه در محل پل طبیعتتهران و در روزهای ۱۳ و ۱۴ فرودین برگزار شد. در این دو روز، نزدیک به سی هزار نفر مخاطباز مراسم برند طبیعت بازدید کردند. در این مراسم غرفه‌های مختلفی طراحی و مخاطبان با محصولات متنوع برند طبیعت آشنا ‌شدند.
همچنین در این برنامه سمپل چای طبیعت و برنامه‌های متنوعی برای کودکان و خانواده‌ها برگزار شد. لازم به ذکر است، نزدیک به ۱۸ هزار لیوان چای در این مراسم سمپل شد.
ضیایی جم در ادامه افزود: برند طبیعت هر ساله فعالیتی را نیز در راستای محیط زیست در این مراسم اجرایی می‌کند. در این فعالیت پازلی ۱۲۰۰ تکه درنظر گرفته شده بود که به ازای تکمیل هر تکه توسط افراد حاضر در مراسم یک نهال از طرف برند طبیعت به اراضی عباس آباد و پارک‌های اطراف هدیه داده می‌شد. این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت طبیعت سبز میهن انجام شد که هر ساله به شکل‌های مختلف اجرایی می‌شود. به هر حال امسال کشورمان با مشکل سیل مواجه شد و بخشی از مشکل سیل به از بین رفتن پوشش‌های گیاهی باز می‌گردد. بنابراین در تلاش هستیم، محیط زیست را با پوشش گیاهی دوباره احیا کنیم.

مدیربازاریابی برند شرکت طبیعت سبز میهن گفت: در مراسم روز طبیعت، فضایی آزمایشگاهی را نیز طراحی کردیم که مخاطبان با حضور در آنباخواص محصولات شرکت بطور علمی و دقیق آشنا می‌شدند. در این آزمایشگاه به مخاطبان نشان دادیم که چگونه می‌توانند، یک محصول بی‌کیفیت را از محصول باکیفیت تشخیص دهند. محصولات مختلف شرکت مانند رب، چای و… در این آزمایشگاه بطور علمی مورد قضاوت قرار گرفت. بنابراین شرکت با دلیل به مخاطبان اثبات کرد که برای مثال وقتی صحبت از روغن ترانس صفر در تبلیغات می‌کند، با چه محصولی روبرو هستند.به دلیل استقبال از آزمایشگاه در رویدادها دیگر نیز آن را اجرایی خواهیم کرد.

در پایان باید بگویم: در طی ایام تعطیلات نوروزدر بسیاری از مناطق گردشگری، سمپل چای را اجرایی کردیم. در این برنامه افرادی با به همراه داشتن کوله‌ی حمل چای از مهمانان شهرهای مختلف پذیرایی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا