خبر

شکار و شکارچی در آگهی های هوشمندانه

حتما پیام “هیچ جا برای پنهان شدن وجود ندارد” بر روی این نقاشی ها پیش زمینه آگهی های تبلیغاتی جذاب حیات وحش نشنال جئوگرافیک برای تبلیغ سری آگهی های آن با عنوان “Destination Wild” را فراهم می کند.

این تصاویر فضای منفی نشنال جئوگرافیک، محصول آژانس تبلیغاتی “Rocket Yard”، واقع در استونی، از طریق یک سری ترفند های بصری ظریف و زیرکانه، شکار را با شکارچی در هم می آمیزند. در تصاویر پرنده و موش گرفتار میان دو مار و یک خرگوش اسیر میان پاهای پرنده ای شکارچی مشاهده می شود.

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا