یک مجموعه تبلیغاتی شامل ده آگهی بازرگانی تحت عنوان «صدای چای»، محصول آژانس تبلیغاتی «Beattie + Dane»، برای ماه رمضان در نظر گرفته شده است. از آنجایی که مردم تقریبا ۱۲ ساعت از شبانه روز را روزه میگیرند، چای «المنایس» این ایده را طراحی و ارائه داده که میتوان بدون نمایش هیچ تصویری از غذ و نوشیدنی، صدای آن را مجسم کرد. به عنوان نمونه در یکی از این ویدئوهای تبلیغاتی خودرویی را میبینیم که در گل مانده و تلاش برای رهایی از این وضعیت سخت و مشکل، ظاهرا صدای چای از خود در میآورد.
برای دیدن قسمت اول ویدیو اینجا کلیک کنید. https://aparat.com/v/L32k0
برای دیدن قسمت دوم ویدیو اینجا کلیک کنید.https://aparat.com/v/8EnUY
برای دیدن قسمت سوم ویدیو اینجا کلیک کنید. https://aparat.com/v/rOTeA
www.adsoftheworld.com