مجموعه شهرفرش در تبلیغات اخیر خود از افزایش قیمت صفردرصدی به مشتریان و مخاطبان خود خبر داده است.
افزایش قیمت های کالا و خدمات همیشه یکی ازدغدغه های مشتریان است، در واقع با شروع سال جدید مصرف کنندگان و مشتریان کالاها و اجناس وخدمات مختلف درکشور با موج تغییرات قیمت ها و سیر صعودی نرخ ها مواجه هستند و البته این نگرانی از افزایش قیمت ها در کسب و کارهای مختلف رفتارهای مشتریان را درمورد خرید کالاها تعیین می کند.
مجموعه شهرفرش با توجه به این اصل مهم که قیمت کالا یکی از مهمترین مولفه های بخش تولید و فروش کالاها به شمارمی آید و سهم قابل تامل و مهمی در انتخاب و خرید از سوی مشتری دارد لذا درآخرین تبلیغ خود به این موضوع مهم پرداخته است و درواقع خبر از هیچگونه افزایش قیمتی با عنوان افزایش قیمت صفردرصدی کالاهای این مجموعه داده است.
عبادی کارشناس فروش و مشاور تبلیغات شهر فرش می گوید: این موضوع که مشتریان در کنار سایر مواردی که برای انتخاب و خرید یک کالا درنظر دارند نظیر کیفیت، خدمات پس از فروش و… به عامل مهم قیمت نیز توجه خاصی نشان می دهند وحتی گاهی قیمت اولین پرسش برای پرداختن به سایر ویژگی های یک کالا می باشد اهمیت زیادی دارد و این پیام به مخاطبان که در شرایط اقتصادی فعلی که در بیشتر موارد با نوسانات و صعود قیمت های کالا و خدمات مواجه هستیم، قیمت کالای مورد نظر شما افزیشی نداشته، نوعی آرامش روانی در بین مشتریان مجموعه ایجاد می کند و همچنین مخاطبان تبلیغ که قبلاً از این مجموعه خرید نکرده بودند را نیز به همین دلیل ترغیب به بازدید و خرید از جایی می کنند که شعار تبلیغاتی اش عدم افزایش قیمت ها در اوج نواسانت بازار است.
او در ادامه بازخورد چنین رویکردی از تبلیغات که بیشتر در حوزه ی محیطی به چشم می خورد را عامل مهم افزایش بازدیدها و فروش دانست و گفت: این مجموعه طی سال های اخیر اقدامات زیادی درجهت رفاه مشتریان نظیر سرویس رایگان رفت و برگشت برای متقاضیان بازدید از مجموعه حتی اگر خریدی انجام ندهند و در نظر گرفتن تخفیف هایی برای اقشار مختلف و… خدماتی از این نوع سعی شده در کنار توجه به موضوع فروش و سودآوری که لازمه ی بقای یک مجموعه و کسب و کار است ارتباط قوی تر و اثرگذارتری با مخاطبان برقرارشود.
در این تبلیغ شاهد بودیم برخی مشتریان با تماس با مجموعه از صحت چنین ادعایی پرس و جو داشتند و بعد از فروش ایام قبل از عید نوروز که برای کسب و کارهای مختلف نقطه ی اوج محسوب می شود، این تبلیغ تلنگری مطلوب برای دوره ی فروش مجدد مجموعه محسوب شد.
البته از بازخوردهایی که دریافت شده طراحی و استفاده از رنگ در کنار عبارت درج شده درتبلیغات محیطی به شکل زیادی در تاثیرگذاری و دیده شدن آن اثر داشته چرا که این طرح متفاوت تر از طرح های کلیشه ای بود که در قاب چند قطعه فرش لوله شده و نظیر آن بود و باجذابیت رنگ زمینه سعی کرده بود بیشتر دیده شود.
او در مورد ادامه طرح افزایش صفردرصدی گفت: این تصمیم از سوی مدیریت باید اتخاذ شود و درحال حاضر با توجه به استقبال مخاطبان تغییر نخواهد کرد.