سه آدم خلاق، کمپینی را با نام «حروف یکدلی» با هدف گرامیداشت افرادی که جنگ جهانی دوم را از سر گذراندهاند، برپا کردند. آنها همچنین میخواستند جوانترها را به تبلیغ صلح ترغیب کنند و بیتفاوتی و دشمنی را بین مردم آمریکا و ژاپن از بین ببرند.
پیام صلح آمریکاییها به دستنوشتههای ژاپنی ترجمه شد. همین کار هم برای سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم صورت میگرفت و دستنوشتهها به مردم کوچه و خیابان داده میشد.
سپس پیام در شبکههای اجتماعی پخش شد تا مردم در این مورد حرف بزنند.
هدف این کلمات پر کردن شکاف بین آمریکا و ژاپن و کمک به درک بیشتر بین دو ملت بود. پروژه وقتی آغاز شد که شینا و ایروینگ (دو نفر از طراحان کمپین) متوجه شدند پدربزرگ هر دویشان در جنگ جهانی دوم شرکت داشتهاند.
آنها در دو جبههی مخالف میجنگیدند تا زمانی که جانشان را از دست دادند. شینا و ایروینگ تصمیم گرفتند به بازماندگان جنگ کمک کنند تا رنج و خشمشان را از بین ببرند.
www.thedrum.com