خبر

طعم شیرین آمار در هدیه نوروزی emrc

هدیه نوروزی شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) طعم شیرینی داشت. هدیه‌ای که یادآور آمار و اطلاعات بود و مخاطب به محض دریافت، حوزه فعالیت emrc در ذهنش تداعی می‌شد.

هدی آرونی به نمایندگی از شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) درباره هدیه نوروزی گفت: شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز؛ چندی‌سالی‌ست سعی دارد، هدایایی را اهدا کند که با محصولاتش متناسب هستند. سال گذشته هدیه نوروزی شرکت مرتبط با پژوهش طولی X*Trim و امسال هدیه‌ای که یادآور پژوهش طولی X*POSبود به مشتریان و مخاطبان emrc اهدا شد. هدیه‌ای که مخاطب به محض دریافت به یاد داد، نمودار و ابزارهای تحقیقات بازار می‌افتد. هدیه نوروزیجعبه ای به صورت نمودار دایره ای (Pie chart) بود که سهم emrc به نسبت مابقی بخش‌ها بیشتر است. چنین سهم بندی نشان از آن دارد که emrc در بخش قابل توجه‌ای از بازار فعال بوده و اطلاعات کاملی را استخراج و در اختیار کسب وکارها قرار می‌دهد . داخل بسته بندی و هدیه نیز با شکلاتهای رنگی پر شده بود.

هدیه را کارتی همراهی می‌کرد. کارتی که در آن متن ” در طول زندگی رخدادها، فرصت‌ها، شادی‌ها و غم‌ها در برابر ما قرار دارند، در حالی که اغلب ما بی‌هیچ تلاشی تنها به نظاره می‌نشینیم. ولی می‌توان از جا برخاست و دید چه چیزهایی فراهم است و با دانستن آنچه در حال رخ دادن است آگاهی خود را از زندگی بیشتر کنیم و شیرینی آن را بیشتر بچشیم.

با آمار و اطلاعات دست اول و آگاهی از اتفاقات و تغییرات می‌توانیم تصمیمات بهتری بگیریم و سهم‌مان را از بازار بیشتر کنیم. سالی خوش و پر از طعم شیرین موفقیت برایتان آرزومندیم.” نوشته شده بود.

متن مورد نظر به مخاطبان یادآور می‌شد که با داشتن اطلاعات و داده‌های دقیق می‌توان نتایج درخشان و شیرینی را از بازار بدست آورد. آمارهایی که کسب و کارها را از تغییرات بازار آگاه و مسیر پیش رو را به درستی به آنها نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا