خبر

عبیدی، ۷۰ ساله ای جوان

 اهمیت برندینگ در حوزه دارویی و سلامت در کشور ما زمانی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که آمار سرانه مصرف دارو در ایران سه برابر استاندارد جهانی است و به واسطه رفع تحریم ها، بسيارى از شرکت های بزرگ داروسازی با ايران همكارى خود را آغاز كردند
برقرار ماندن هر شرکت داخلی در این حوزه مستلزم بازتعریفی در خلق هویت، شخصیت و استراتژی ارتباطی خود است.
اولین شرکت داروسازی ایران، عبیدی نیز از این قاعده مستثنی نبود.
شاید به جرات بتوان گفت عبیدی اولین شرکت داروسازی ایرانی است که به گستردگی بر عملکرد منسجم برندینگ خود کار کرده است. برندی با اصالت که شخصیت و نام خود را از خالق خود، دکتر غلامعلی عبیدی گرفته است و این روزها در آگاهی بخشی مخاطب و گسترش فعالیت های ارتباطی خود گام بر می دارد.
آژانس راهکارهای خلاق اشاره مسئولیت خلق استراتژی ارتباطی و اجرای پروسه ارتباطی عبیدی را بر عهده دارد.

آغاز آگاهی بخشی مخاطب تکیه بر روحیه برند عبیدی که درواقع براساس شخصیت دکتر غلامعلی عبیدی بود شکل گرفت. راه حل تیم خلاقیت اشاره فیلم تبلیغاتی متفاوت، قصه گو با روایت محمدرضا فروتن بود که در باکس های مختلف تلویزیونی و قبل از نمایش فیلم در سینماها اکران شد و به دلیل نوع اجرا و حس داستان پردازی ای که داشت نظر مخاطب را به خود جلب می کرد.
محمدرضا فروتن بازیگر سرشناس سینما که اخیرا از اولین آلبوم موسیقی خود رونمایی کرد فعالیت هایی در حوزه سلامت روح و روان داشته و حتی در محتوای آلبوم خود نیز سعی داشته به این موضوع اشاره داشته باشد.
یکی از فعالیت های عبیدی اسپانسرینگ آلبوم موسیقی آقای فروتن بود که در رویدادی از آن پرده برداری شد.

بعد از آن ،کانسپت سلامتی ،محور اصلی فعالیت های ارتباطی این برند قرار گرفت که عبیدی با تولید محتوای آموزشی و سلامت در فضاهای اجتماعی گام برداشت.

درآستانه هفتاد سالگی عبیدی، ام بی ای نیوز گفتگویی دارد با نینا جوشقانی مدیر اجرایی پروژه،کامیار ذوالفقاری، مريم شيخ الاسلامي: مسئول اجرايي پروژه و اميرمسعود حسيني: مدير سمعي و بصري.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا