خبر

غرق بازی‌های المپیک شوید

استودیو فیلمسازی «» با راه اندازی کمپین تبلیغاتی «Break Free»، زیبایی‌های پاریس را به تصویر کشیده و از ورزش دوستان می‌خواهد تا به هر طریقی که دلشان می‌خواهد، از المپیک لذت ببرند. یک فیلم ۶۰ ثانیه ای، محصول آژانس تبلیغاتی «AKQA»، ضمن تاکید بر روی ابعاد گسترده این رویداد مهم، به بینندگان نشان می‌دهد که می‌توانند بازی‌های المپیک را در پلتفرم‌های «HBO Max»، «Max» و «+Discovery» دنبال کنند. این آگهی تبلیغاتی با دویدن مردی در خیابان‌های پاریس شروع شده و با صحنه برخورد او به گروهی از دوندگان ورزشکار المپیکی ادامه می‌یابد. در نهایت می‌بینیم که بینندگان خود را در دنیای بازی‌های المپیک غرق می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا