گروه رسانهی گاردین (Guardian) و دیانداِیدی (D&AD) همکاری خود را برای شروع به کار یک فستیوال جهانی جدید در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند.
هدف این فستیوال جشنگرفتن قدرت خلاقیت و چگونگی تاثیر آن در شکلدهی فرهنگ، برخورد آن با کسب و کارها و ساخت آیندهای روشن است.
محل فستیوال در لندن است و میخواهد رهبران کسب و کارها، اندیشمندان موثر، شاغلان و استعدادها را در تمام بخشهای فرهنگی و خلاق (شامل طراحی، فیلم، تبلیغات، بازی، موسیقی و معماری) دور هم جمع کند. آنها میخواهند مقصدی برای اذهان کنجکاو و خلاق جوامع باشند.
www.campaignlive.co.uk