گزارش

فیلم‌هایی که یک تبلیغات‌چی باید ببیند۲

 لیموناد (Lemonade)
هفتادهزار تبلیغات‌چی که شغل‌شان را در دوران رکود بزرگ مالی از دست دادند، ولی تخیل و خلاقیت‌شان را حفظ کردند. این مستند الهام‌بخش به زندگی پانزده متخصص تبلیغات می‌پردازد که پس از این که شغل‌شان را از دست دادند، مسیر زندگی‌شان به کلی تغییر کرد. لیموناد می‌خواهد بگوید هیچ وقت نباید ناامید شد و حتی از اوضاع خراب زندگی هم باید بهترین‌هایش را شکار کرد.

مردم دیوانه (Crazy people)
یک فیلم خارق‌العاده درباره‌ی حقیقت در تبلیغات. اِموری که شروع به ساختن آگهی‌های صادقانه و بانمکی کرده، توسط همکارانش به دیوانگی متهم می‌شود و رئیسش که فکر می‌کند اون دیوانه شده، اموری را به آسایشگاه می‌ُفرستد و این جا است که هیجان واقعی شروع می‌شود. «به نیویورک بیایید، تعداد قتل‌ها از پارسال کم‌تر بود.»

هنر و نوشته (ART & COPY)
این هم یک مستند است که ارزش دیدن را دارد، در این فیلم از شکل فعالیت خلاقان صنعت تبلیغات- هنرمندان و نویسندگان- مطلع می‌شویم. آنها افرادی هستند که در کمپین‌های تبلیغاتی موفق، توجه مردم را به این صنعت جلب کرده‌اند. این فیلم را حتما ببینید.

مدمن (Mad men)
این مجموعه‌ی تلویزیونی را خیلی از تبلیغات‌چی‌ها می‌شناسند. با این حال اگر ندیده‌اید، به نظرم دنیای پر از دود دان‌دریپر ارزش یک بار دیده شدن را دارد؛ دنیای تبلیغات را در نیویورک دهه‌ی ۶۰ میلادی در یک آژانس تبلیغاتی در خیابان مدیسون می‌بینیم.

The Pitch
مجموعه‌ای مستند با ضرب‌آهنگ تند که پشت صحنه‌ی دنیای تبلیغات را نشان می‌دهد؛ رقابت آژانس‌های تبلیغاتی برای برنده شدن در کمپین‌های تبلیغاتی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا