گزارش

قرارداد همکاری هایپر فامیلی و داپ اپ

همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی و اپلیکشن داپ در زمینه پیاده سازی مکانیزم کش بک منعقد شد. هایپرفامیلی و داپ اپ از این همکاری با در نشست خبریبا حضور خبرنگاران رونمایی کردند.

محمدحسین اسمایی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی در مراسم انعقاد قراردادهمکاری فروشگاه های زنجیره ای فامیلی و اپلیکیشن داپ اپ در زمینه پیاده سازی مکانیزم کش بک اظهار داشت: ۳ سال از تاسیس هایپر فامیلی می گذرد و در این مدت موفق به راه اندازی ۳۶ فروشگاه شده ایم و برای سال ۱۴۰۰ طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد فروشگاه هایمان ۲ برابر خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در سال جدید حدود ۸۰ هزار مترمربع فضای فروشگاهی جدید ایجاد و برای ۳ هزار نفر اشتغالزایی می شود.

به گزارش تیتر ۲۰مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی با اشاره به اینکه به دنبال ابزار هایی برای رسیدن به توسعه پایدارهستیم گفت: بر روی باشگاه مشتریان شرکت های رقیب بررسی هایی انجام شد و به این نتیجه رسیدیم که هیچکدام از رقبا در بخش باشگاه مشتریان خوب عمل نکرده اند ورزومه دقیقی از مشتریانشان ثبت و نگهداری نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه جای خالی یک پلتفرم برای مکانیزم “کش بک” در باشگاه مشتریان احساس می شود، افزود: در این رابطهبا مجموعه داپ اپ آشنا شدیم و ۶ ماه کار کارشناسی انجام دادیم تا امروز توانستیمقرارداد همکاری را منعقد نماییم.

اسمایی ابراز امیدواری کرد با کمک اپلیکیشن داپ اپ بتوان درصدی از خرید مشتریان را به طور منظم به حساب آن ها بازگرداند و با این اقدام رضایت بیشترمشتریان را کسب کرد.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی در ادامه اظهار داشت: بر اساس توافق انجام شده با داپ اپ در ابتدا مکانیزم کش بک در سه استان از ۱۶ استان که فروشگاه ها فعال هستنداجرایی می شود و ظرف ۳ ماه آینده تمامی فروشگاه ها تحت پوشش داپ اپ قرار می گیرند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعداد فروشگاههایپر فامیلی در تهران گفت: امسال ۳۰ درصد از فروشگاه های جدید ما در استان تهران دایر خواهد شد.

وی در ادامه با اشارهبه استراتژی مدیریت این مجموعه مبنی برکمک به بزرگ تر کردن سفره مردم گفت: در بسیاری از کالاها حاشیه سود فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی کمتر از ۴ درصد است اما برای بالا بردن رضایت مشتریان امتیاز کش بک برای همه کالاها اعمال می شود.

علی جواهرچیان رئیس هیات مدیره داپ‌اَپدر این نشست با شاره به اینکه به دنبال توافقنامه پایدار و همکاری بلند مدت با هایپر فامیلی هستیمگفت: در راستای توسعه فعالیت های داپ اپ امروز قرارداد همکاری با هایپر فامیلی امضا شد و از این پس مشتریان داپ اپ در صورت خرید از فروشگاه های هایپر فامیلی می توانند ۴ درصد مبلغ فاکتور را کش بک بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما برای مجموعه هایپر فامیلی افزایش فروش و وفادار سازی مشتریان است اظهار داشت: طبق توافقات انجام شده با توجه به تعداد کم فروشگاه های هایپر فامیلی درسطح شهر تهران با کمک اپلیکیشن اکالا مشکل خرید مشتریان را حل می کنیم.

وی با اشاره به کیف پول اعتباری داپ اپ و ارائه تسهیلات به مشتریان گفت:به تمامی مشتریان سازمانی داپ اپ اعم از اعضای نیروهای مسلح ، سازمان تاکسیرانی و شرکت تعاونی ایران خودرو وام خرید تا سقف ۵ میلیون تومان اعطا می شود.

به گفته جواهر چیان مجموعه داپ اپ ۵۰۰ هزار مشتری فعال دارد که از این پس می توانند از خدمات مجموعه هایپر فامیلی استفاده نمایند .

لازم به ذکر است ، عموم مردم می‏ توانند با ثبت یک یا چند کارت بانکی عضو شبکه شتاب در اپلیکیشن داپ اَپ، و خرید از فروشگاه زنجیره ای فامیلی۴ درصد از کل مبلغ خرید خود را بعنوان پاداش خرید بصورت نقدی دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا