خبر

قهرمانان تماشایی؛ نماوا و جی پلاس

ام بی ای نیوز: جی پلاس و نماوا چندی پیش از برندسازی مشارکتی یا Co-Branding خود در قالب کمپین «قهرمانان تماشایی» رونمایی کردند.برندسازی مشارکتی یا Co-Branding در راستای اهداف ویژه‌‌ای انجام می‌گیرد. کمپانی‌های برتر با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای خود برای افزایش قدرت تولید محصولات بهتر، دسترسی بیشتر به کانال‌های توزیع و تبلیغات وسیع‌تر، افزایش مشتری، سودآوری بیشتر و برآوردن خواست مشتریان خود تازه‌ترین امکانات تولیدی را در محصولیواحد به‌کار می‌گیرند. برند جی‌پلاس و نماوا در توافقی استراتژیک همکاری مشترکی را آغاز کرده‌اند تا به نحوی هوشمند پاسخگوی تازه‌ترین ذائقه و درخواست ایرانیان باشند. جی‌پلاس و نماوا برای افزایش آگاهی ایرانیان از هیچ همکاری درخشان دریغ نخواهند کرد. ام بی ای نیوز برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این همکاری گفتگویی با «کیوان شکرانی مدیربرند جی پلاس» و «سپهرعلیخانی مدیرمارکتینگ نماوا» داشته است. این مصاحبه در قالب ویدیوهایی منتشر شده که در ادامه آنها را می‌بینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا