خبر

لادن در بزرگ ترین بیلبورد اصفهان

در صنعت غذای ایران، کم نیستند برندهایی که سال‌های سال در آشپزخانه‌ها و سفره‌های ما حضور داشتند، اما شاید تعداد برندهای ایرانی که علیرغم قدمت زیاد، همیشه نوآوری‌هایی در حوزه‌ی توسعه‌ی ماهیت محصول، ظاهر و بسته‌بندی و تبلیغات دارند به انگشت‌های یک دست نرسد. روغن لادن، یکی از همان معدود برندهاست که از تبلیغات تلویزیونی متفاوت گرفته تا محصولاتی جدید با ترکیبات و بسته‌بندی جدید را هر چند وقت یک بار در کارنامه‌اش دارد.
امسال، برند لادن با هدف ارتباط نزدیک‌تر و بهتر با مخاطبان جوانش، لوگو و تا حدودی بسته‌بندی محصولاتش را بازطراحی کرد. شعار “همان طعم عالی” که در ابزارهای تبلیغاتی مختلف این برند به چشم می‌خورد نشان می‌داد که لادن می‌خواهد با حفظ ارزش‌های برندش که روغنی سالم برای طعم‌های بی‌نظیر است، ظاهری نو و تازه‌تر را به مخاطبانش ارائه کند.

بدون شک چنین تغییر ظاهری برای برندی قدیمی، حداقل یک قدم متفاوت با دیگران را هم می‌طلبد. به همین دلیل بزرگ‌ترین بیلبورد ایران در سیتی سنتر اصفهان، میزبان اعلام این تغییر شد. بیلبوردی با مساحت ۶۰۰ مترمربع که از مراحل چاپش که بگذریم، نزدیک به ۷۰ نفر چندین ساعت مشغول نصب و اکرانش بوده‌اند. شرکت پیام سهند سپاهان، مجری این بیلبورد است که به سفارش شرکت صنعتی بهشهر – تولیدکننده‌ی روغن‌های لادن – آن را اکران کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا