ام بی ای نیوز: برند آبمیوه و بستنی یخی دانمارکی «Sun Lolly» با همکاری آژانس خلاقیت «Twenty Agency» اولین کمپین تبلیغاتی احساسی خود در ۴۰ سال گذشته را راه اندازی کرد. در این آگهی تبلیغاتی وجود یک سری روابط کلاسیک و بی ادعا میان اعضای خانواده تابستانهای نوستالژیک دوران کودکی را به یاد ما میآورد.در یک پلتفرم خلاق و با شعار «کامل نباش اما حضور داشته باش»، فیلم کمپین روایتگر داستان پدری است که برای نشاندن لبخند روی لبهای دخترش هر کاری میکند و برایش مهم نیست که از نگاه بقیه مردم جهان چقدر احمقانه به نظر خواهد رسید. ترانه ای ترکی موسوم به «احمق از نظر شما» با صدای «آنا اولیویا» در پس زمینه به گوش میرسد و انگار قصیده ای است که برای پدر و مادرها ساخته شده و احساسات تلخ و شیرینی که با تولد نوزاد و روزهای پس از آن میان ایشان و فرزندانشان شکل خواهد گرفت را بیان میکند.کمپین فوق پاسخی به روند فزاینده نمایش رفتارهای پیچیده و جدید در اینستاگرام به شمار میرود. از هر ده نفر والدین شش نفر میگویند که با تماشای آنها تحت فشار قرار میگیرند تا والدینی کامل بوده و ایدهآلهای غیر واقعی رسانهها را تحقق بخشند.در عوض، قهرمانان کمپین جدید پدر و مادرهایی هستند که تمام سعی خود را میکنند تا فقط از کسانی لایک بگیرند که برایشان مهم هستند. در این دنیا فقط فرزندانشان هستند که مهم بوده و ارزش این همه تلاش و کوشش را دارند.در کنار فیلم یک کمپین اجتماعی، دیجیتال، چاپی و همچنین در فضای خارج از خانه برگزار میشود. این در حالی است که یک پوستر نیز از پدرانی تقدیر میکند که از تخت پادشاهی نزول کرده، با کودک همراه شده یا دورهمیهای خانوادگی را به خوشگذرانی با دوستان ترجیح میدهند.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد