
برند مهرگیاه از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد؛ لباس تازهای که از تعهد ریشهدار این برند به ترویج فرهنگ سالمزیستی و احساس مسئولیت در قبال سلامت جامعه خبر میدهد.
مسابقهی سلامتی
در روزگاری که مردم روزبهروز نسبت به موضوع مصرف متعادل و هوشمندانه حساستر میشوند و در حال شرکت در مسابقهای روزمره برای در پیش گرفتن سبک زندگی سالمتر هستند، برندها هم همسو با مصرفکنندگان به تولید محصولات طبیعی و سالم گرایش پیدا کردهاند. در همین راستا مهر گیاه به عنوان برندی پیشگام در عرصهی تولید دمنوشهای گیاهی، از هویت بصری جدید خود برای جامعهی بزرگ حامیان سلامت رونمایی کرده است.
هر دَم طبیعت را به سلامت بنوش
این برند از این پس با شعار «هر دَم طبیعت را به سلامت بنوش» در بازار نوشیدنیهای گیاهی سالم و طبیعی خودنمایی میکند؛ شعاری که حاکی از تعهد مهر گیاه به حفاظت از گنج سلامتی در زندگی روزانهی مصرفکنندگان است.
طبیعت، هوشمندانهترین داروخانه
واحد ارتباط با رسانهی مهر گیاه، هدف از این تغییر را بازگشت به خردمندانهترین سنتهای گذشتگان برای زندگی سالم و ارائهی محصولاتی طبیعی، برگزیده و فرآوریشده با استانداردهای روز برشمرده است. این برند با احترام به میراث گرانبهای ابن سینا، حکیم بزرگ ایرانی، باور دارد که طبیعت هوشمندانهترین داروخانه است و بر همین اساس، محصولات خود را با بهرهگیری از خواص طبیعی گیاهان و با در نظر گرفتن تعادل در ترکیبات، بدون هیچگونه افزودنی مصنوعی تهیه میکند.
رویایی نو، هویتی ماندگار
تأکید مضاعف مهر گیاه بر طبیعت و تعادل در قالب هویت بصری تازهاش، در راستای مسئولیت اجتماعی برند و پاسخگویی به نیاز اصیل جامعه به زندگی سالم انجام شده است. مهر گیاه با تنپوشی نو، عهد خود را با سلامت جامعه تازه کرده و بهترین سبد محصولات گیاهی را با رویایی نو و هویتی ماندگار، عرضه خواهد کرد.



