لبنه ترکی آنا، طعمی جدید با الهام از سنت برند کاله با معرفی محصول جدید خود، لبنه ترکی آنا، بار دیگر نشان داد که چگونه نوآوری را با سنتهای کهن تلفیق میکند. این پنیر بر اساس رسپی فرهنگ ترکیه دارای بافتی نرم و طعمی غنی است که از ماست تهیه شده. لبنه ترکی آنا پاسخی به نیاز افراد برای تجربه طعمی متفاوت در وعدههای غذایی است.
طعمی متنوع برای موقعیتهای مختلف لبنه ترکی آنا بهعنوان محصولی چندکاره طراحی شده است که میتواند بهعنوان دیپ لذیذ در کنار سبزیجات تازه، لقمههای سبک صبحانه، یا حتی چاشنیای خاص برای غذاها مورد استفاده قرار گیرد. این محصول جدید، مصرفکنندگان را به کشف کاربردهای متنوعی دعوت میکند.
معرفی محصول با طراحی بصری خاص در کمپین معرفی این محصول که در آژانس ماگنولیا طراحی و اجرا شد، تلاش شد تا ضمن معرفی محصول، کاربرد این لبنه جدید نشان داده شود؛ بنابراین از المانهایی که در هنگام مصرف حضور داشتند مانند نان سیمیت، سبزیجات، اسنکهای ترد در ویژوال اصلی کمپین استفاده شد تا تجربه کامل و اصیل مصرف لبنه ترکی به تصویر کشیده شود. شعار کمپین، “لبنه جدیدی از ماست”، نشاندهندهی تلفیق پایه این فرآورده یعنی ماست و نوآوری در تولید لبنه ترکی آنا است. این کمپین در مدیای محیطی و دیجیتال اجرا شد.