در طراحی جدید لوگوی برند ال جی تلاش شده تا با طرحی ساده تر و مسطح تر دل مصرف کنندگان جوان برند به دست آید.حین استفاده از رنگ قرمز، روشن تر از گذشته، شرکت قصد دارد تا با ساخت یک چهره انیمیشنی از لوگوی ال جی با هشت حالت منحصر به فرد، ضمن چشمک زدن، لبخند زدن و نگاه کردن به اطراف با تلقین نوعی حس تعامل به دیگران، انرژی بخش تر از همیشه به نظر برسد.مدیران ال جی امیدوارند که هویت بصری جدید برند بتواند ظاهری «پویا تر و جوان تر» از قبل پیدا کرده و در نتیجه ارتباط با نسل Z و جوان تر از آن گسترش یابد.
کمتر از یک دقیقه