لوگوی برگرکینگ در اعتراض به خشونت بر علیه کودکان خاکستری میشود.
برگزار کنندگان کمپین جدید برگرکینگ در فرانسه معتقدند که از هر ۱۰ کودک ۱ کودک قربانی خشونت میشود. این عدد بزرگ
بوده و همه باید آگاه باشند که وضعیت چقدر بد و اسفناک است. جهت تضمین انتقال درست پیام برند به مخاطب، برگرکینگ تصمیم گرفته تا از لوگو، شعب و صفحات خود در شبکههای اجتماعی، برای آگاهی رسانی درباره خشونت بر علیه کودکان استفاده کند. همه چیز از ۸ نوامبر شروع شد. در آن روز، ضمن تغییر رنگ لوگو، از هر ۱۰ میز، ۱۰ دستگاه خودپرداز و ۱۰ کیسه خرید برند، یکی به رنگ خاستری درآمد. علاوه بر این، برگرکینگ اعلام کرده که یک بار دیگر تمام سود حاصل از فروش آیتمهای «King Junior» (منوی مخصوص کودکان)، به موسسه خیریه «Les Papillons» میرسد. این موسسه در تمام طول سال با خشونت بر علیه کودکان مبارزه میکند. ۹ نوامبر روز ملی مبارزه با خشونت در مدرسه در فرانسه نامیده میشود.
www.brandinginasia.com