علاقمندان به طراحی لوگو می دانند که راز عطر و طعم محرمانه بستنی های بسکین رابینز در عدد ۳۱ گنجانده شده در حروف اول کلمه بسکین رابینز نهفته است. حالا دیگر کشف این راز و رمز ذهن همه علاقمندان را درگیر خود کرده است.
این غول بستنی فروشی با همکاری آژانس تبلیغاتی «جونز نولس ریچی» اصلاحاتی اساسی و گسترده را در حوزه کسب و کار انجام داده است. در ادامه هویت جدید این احتمال را مطرح می کند که عدد سی و یک نهفته در لوگو ضمن اشاره به تعداد روز های هر ماه از تنوع فراوان طعم ها و مزه های جذاب بستنی های برند حکایت دارد. امید آن می رود که آژانس عدد ۳۱ را به یک بوم نقاشی برای نمایش عطرها و طعم های خیال انگیز، انعطاف پذیر و مبتکرانه خود تبدیل کند.
یک کسب و کار کوچک و خانوادگی به لطف طعم های خیال انگیز و تعهدی منحصر به فرد نسبت به طعم های جدید و متفاوت، حماسه ساز شد و حالا ۷۵ سال پس از تاسیس برند، زمان آن فرا رسیده است که به پلان اصلی بسکین رابینز رجوع کنیم: تنوع.
آژانس تبلیغاتی «جی کی آر» با همکاری استودیو طراحی گرافیک «فیس ۳۷» دست به ابداع یک فونت جدید و سفارشی با الهام از نماد «۳۱» و ویژگی های نا متقارن آن زد.